موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

برای کنکور چند ساعت درس بخوانیم؟

بنابراین مطابق یک برنامهی دقیق و منسجم پیشروی کنید و سعی کنید هر روز میزان کمی نسبت به روز قبل پیشرفت کردهباشید تا به ساعت مطالعهی مناسب خود دست پیدا کنید و در آزمون سراسری به موفقیت برسید. ۴. به دلیل اینکه داشتن تنوع مطالعاتی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در آزمون سراسری است، روزانه بین ۴ تا ۶ درس را مطالعه کنید و پیشنهاد میشود حداکثر دو درس از یک جنس را به صورت متوالی رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور مطالعه نمایید. موسسه مد نظر ما انتشارات حرف اخر است که در سال های اخیر به محبوبیت انبوهی میان داوطلبان کنکور دست یافته است و در کنکور سال 98 نیز با 51 رتبه برتر به پر بازده ترین موسسه آموزشی در نحوه نصب دی وی دی های حرف آخر ایران تبدیل شد. بعد از اتمام 2 ماه آموزش همراه با دوره های مرور و تست زنی داوطلب وارد پروژه مرور و محک خواهد شد که بیست آزمون جامع شبیه ساز کنکور در اختیار وی قرار خواهد گرفت و با سبک جدید در این موسسه داوطلب با هر آزمون یک بار کل دروس را مرور خواهد کرد و از طرفی قبل از حضور در جلسه کنکور حدود 20 بار فضای کنکور را برای خود شبیه سازی کرده و با آمادگی کامل در جلسه حضور پیدا خواهد کرد.

اما وارد قسمت اصلی یعنی تدریس در حرف آخر شویم که به چه شکل است! امروز در یک گزارش خبری قرار است به صورت کامل به بررسی یکی از موسسات آموزشی بپردازیم که به کمک آن در 4 ماه میتوانید به صورت کامل همراه با دوره های مرور انبوه و حل تست فراوان دروس خود را مطالعه کنید. فردی که برای هر سوال یک فرمول بلد باشد موفق تر است یا فردی که کل این درس را با کمتر از 30 الگو یاد بگیرد و کل سوالات را با همان 30 الگو حل کند؟ زیرا یک برنامهی مسنجم و متعادل به شما کمک میکند تا از شیوهی درس خواندن خود مطمئن شده و با اشتیاق بیشتری ساعت مطالعهی خود را بالا ببرید. مسیر کنکور، مسیری پر پیچ و خم که برای رسیدن به انتهای مقصد باید زمانی حدود 9 ماه را صرف مطالعه کرد. ٣. برای این کار مطالعهی حجمی زمانی داشته باشید، مطالعه حجمی و زمانی یعنی این که در واحد درس مورد نظر خود میزان صفحات و تعداد تست خود را مشخص کرده و سعی کنید مطابق همین هدف جلو بروید و پس از هربار مطالعه سعی کنید کمی این مقدار را افزایش دهید. ۵. مطابق با برنامه درس بخوانید.

مطابق با برنامه جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور درس بخوانید. آموزش به دلیل اینکه بر پایه شهودی سازی است از طرفی آموزش دادن برای مدرس آسان تر میشود و در طرف دیگر یادگیری برای دانش آموز؛ دلیل اصلی اتمام برنامه در 2 ماه هم به دلیل این سبک آموزش موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور است. اختصاص دهید، باید ١٠ تا ١٢ ساعت در روز را به مطالعه بپردازید.سعی کنید ساعت مطالعه خود را ثبت و آن را به صورت تدریجی افزایش دهید. برای مثال در درس دینی مشخص کنید ١ درس را در مدت ١:٣٠ ساعت خواهیدخواند، در هر واحد تعداد تست و صفحات را بشمارید و سعی کنید هربار این تعداد را کمی افزایش دهید. با توجه به مدت زمان باقی مانده تا کنکور به معرفی برنامه 2 ماهه خواهیم پرداخت که آیا داوطلب واقعا در دو ماه میتواندکل کنکور را به اتمام برساند یا نه؟ برای مثال اگر در درس دینی ٦ صفحه را در ١:٣٠ ساعت مطالعه میکنید، در واحد بعدی مطالعه هدفگذاری شما باید مطالعهی ٧ صفحه در همین مدت زمان باشد. درس فیزیک با تدریس استاد پیمان کامیار که یکی از دروس پرطرفدار در این مجموعه است. تعداد ساعاتی که نه خیلی کم باشد تا مفید واقع شود و نه خیلی زیاد باشد که باعث زدگی شما از درس و خستگی تان شود.

با عرض سلام و خسته نباشید خدکت دوستان عزیز کنکوری، امروز قصد دارم براتون از تعداد ساعاتی که برای کنکور باید اختصاص بدهید اطلاعاتی را ارائه بدهم. اما دلیل آموزش کامل در این زمان کوتاه به سبک تدریس این موسسه بازمیگردد که حتی از مراکز بین المللی مانند دانشگاه های فرانسه و مالزی و همچنین یونسکو نیز مدارک معتبر دریافت کرده است. برای آشنایی کامل تر و مشاهده تدریس های برنامه دو ماهه به صفحه پروژه 6040 حرف آخر مراجعه کنید. برای مشاهده کامل تدریس در فیزیک حرف آخر از طریق لینک مربوطه میتوانید اقدام کنید. 1.ساعت مطالعهی مناسب به هدف شما در آزمون سراسرى بستگی دارد، در صورتیکه هدف شما قبولی در کد رشتههاى پرطرفدار است، باید بیشترین زمان ممکن در روز را به مطالعه اختصاص دهید و حداکثر تلاش خود را انجام دهید. در بخش قبل میان توضیحات به آموزش کل کنکور در 4 ماه و در دو ماه اشاره کردیم.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمونه تدریس های حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی