موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

نحوه تحلیل آزمون به سبک کاملا حرفه ای یکی از ارکان مهم در کنکور است که غالباً از آن چشم پوشی می شود و این سهل انگاری باعث افت سطح و درصد دانش آموزان در امتحانات ساختگی شده است ، اما این پایان راه نیست ، بلکه خواهد بود تأثیر اصلی خود را در جلسه کنکور دارد. چشم انداز و این اثر بدست آوردن درصد کم و حتی درصد منفی در دوره ها است. نمونه بارز آن کنکور سراسری 97 در رشته تجربی است که در آن از 56994 شرکت کننده ، حدود 219000 نفر رشته ریاضی را رد کردند. همه ما می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است ، بنابراین اگر نمی خواهید به سرنوشت 219000 نفری که در کنکور 97 شرکت کردند ، مبتلا شوید ، بیاموزید که چگونه آزمون را آنالیز کنید.

 

این مقاله حاصل تجربه چندین ساله من به عنوان مشاور و رتبه برتر کنکور است و به جرات می توان گفت فردی که در فنون تجزیه و تحلیل آزمون مهارت دارد ، بالاترین بازده را در مطالعه کسب خواهد کرد. بنابراین در سایت حرف اخر با ما همراه باشید و ما یک سورپرایز ویژه برای شما خواهیم داشت که می تواند مسیر کنکور شما را تغییر دهد.

 

نحوه تجزیه و تحلیل آزمون؛ پل برای افزایش درصد و تعادل

نحوه تجزیه و تحلیل آزمون

نحوه تجزیه و تحلیل آزمون شامل چندین اصل و قانون است ، اما امروز فقط در چند مرحله حرفه ای ترین سبک تجزیه و تحلیل آزمون ها را به شما نشان خواهیم داد. به راحتی می توان گفت که این آموزش می تواند تأثیر بسزایی در شما بگذارد. اما تجزیه و تحلیل آزمون های آزمایشی یا تجزیه و تحلیل آزمون نیز اهمیت و موقعیت خاص خود را دارد که ما در تجزیه و تحلیل آزمون های آزمایشی به شما آموزش می دهیم. دلیل این امر دانستن مسیر کنکور است. هر قدمی که برمی دارید ، باید بدانید که من به عنوان یک مشاور ، به شما در شناختن این مسیر کمک می کنم. در مقالات قبلی ، می توانید در مورد چگونگی آزمون از این سایت مطالعه کنید.

 

اهمیت تجزیه و تحلیل آزمون های آزمایشی:

آیا تاکنون از اهمیت تجزیه و تحلیل تست های آزمایشی فکر کرده اید؟ چرا ما باید بدانیم که چگونه آزمون های ساختگی را تحلیل کنیم؟ تجزیه و تحلیل تست های آزمون های آزمایشی قبل از هر چیز به دلیل تست خود دانش آموز است ، آیا کتاب های درسی که خوانده است می تواند به او در حل تست کمک کند یا خیر؟ دومین اهمیت تجزیه و تحلیل آزمون آزمایشی ، یافتن و پوشش نقاط قوت و ضعف داوطلب است. ممکن است بگویید که ما برای یافتن نقاط قوت و ضعف آزمایش می کنیم ، اما در پاسخ باید بگوییم که تاکنون برای پوشش آنها اقدامی انجام داده اید؟

در ادامه می توانید پکیج 20 آزمون جامع حرف آخر نظام جدید رو هم با تخفیف ویژه مشاهده کنید.

بعضی از دانش آموزان راضی هستند و اگر سطح آنها خوب است خدا را شکر می کنند. گروه دوم که تعادل آنها خراب شده است ، همیشه می گویند: "این آزمون بد است ، انشا Godالله که آزمون بعدی را خوب بخوانم" و هر دو گروه آزمون را به حال خودشان واگذار می کنند.

 

آیا باید کل آزمون را تجزیه و تحلیل کنیم؟

تجزیه و تحلیل سوالات شما فقط می توانید تست سوالات و سوالات اشتباهی را که به آن پاسخ نداده اید اجرا کنید ، اما اگر وقت کافی دارید ، نگاهی سریع به سوالات که به آن پاسخ صحیح داده اید ، بیندازید ، که این باعث تسلط شما بر کل سوالات می شود. خواهد بود. اما ما همچنین یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. اگر به دنبال افزایش درصد کنکور هستید ، مقاله مربوطه را از این سایت بخوانید.

 

چگونه تست های آزمایشی سوالات را تجزیه و تحلیل کنیم؟

اما بیایید وارد بحث اصلی در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل آزمونهای آزمایشی سوالات شویم ، که من مرحله به مرحله به شما آموزش می دهم. مطالب را با دقت بخوانید و اگر می توانید ، این راه حل ها را جایی بنویسید.

 

1. دفتر تجزیه و تحلیل سوالات یک تست برای خودتان داشته باشید:

تجزیه و تحلیل آزمون های آزمایشی

از امروز ، دفتری را برای تجزیه و تحلیل آزمون قلم سوالات یا تست gage یا هر تست دیگری که می دهید راه اندازی کنید. تاریخ هر امتحان را در دفترچه بنویسید و برای هر درس نمودار درست کنید. یعنی 9 نمودار برای همه دروس (از جمله زمین شناسی) لازم است. هر درس را به سه قسمت تقسیم کنید. قسمت اول مربوط به سوالات است که شما درست جواب داده اید. قسمت دوم مربوط به سوالات بدون پاسخ و قسمت سوم مربوط به سوالات است که شما اشتباه پاسخ داده اید. همچنین به یاد داشته باشید که نیازی به نوشتن فرم سوال ندارید ، فقط شماره سوال کافی است.

در ادامه می توانید پکیج 10 آزمون مبحثی حرف آخر نظام جدید که به صورت مبحثی هست رو با تخفیف ویژه تو سایت حرف آخر مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل آزمون با استفاده از استدلال:

تجزیه و تحلیل آزمون سوالات

پس از انجام مراحل فوق ، تجزیه و تحلیل آزمون تمرکز یا تجزیه و تحلیل هر آزمون دیگری را وارد کنید ، که مخصوص سوالات بدون پاسخ یا سوالات مشابه است. تعداد هر سال و دلیل اینکه به آن س answeredال اشتباه پاسخ داده اید یا اصلاً به آن پاسخ نداده اید ، بنویسید.

 

به عنوان مثال ، من به شماره سوال یک درس خاص ریاضی اشتباه پاسخ دادم زیرا فرم سوال نکته ای داشت که من نمی دانستم. یا من س solveال را حل نکردم زیرا بین گزینه ها شک داشتم ، یا به دلیل خطای محاسبه به آن س answeredال پاسخ نادرستی دادم ، یا اصلاً نکته را می دانستم اما حضور ذهن نداشتم یا نمی دانستم که س questionال با این نکته حل خواهد شد

 

این یکی از وظایف تجزیه و تحلیل سوالات آزمون Gauge یا تست های دیگر است و شما باید آن را انجام دهید ، دلیل این امر را در ادامه خواهید فهمید.

 

سوالات مارک دار:

 

سوالات مارکدار به سوالاتی که اولاً به آنها اشتباه پاسخ داده است و ثانیاً در میان سوالات که به درستی حل کرده اید ، نکات جالب توجهی دارید. این را نیز علامت گذاری کنید و بدانید که آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. بیشتر داوطلبان هنگام ورود به مرحله جمع بندی کتاب درسی خلاصه یا تست های مهم را برای خود علامت گذاری نکرده اند و باید از ابتدا تمام آزمون ها را دوباره حل کنند. و شما باید اصول آن را بدانید تا با یک کلیک آن را بخوانید.

 

داوطلبی که آزمون های مارکدار دارد ، دیگر مانند داوطلبان رده بالا سردرگم نیست و در طول دوره جمع بندی با آزمون های زیادی روبرو نخواهد شد و فقط تست های مارک دار را حل خواهد کرد ، یعنی مطالعه هوشمندانه.

  • ۰۰/۰۱/۰۳
  • حرف آخر منتظری

آزمون آزمایشی

کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی