موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

همچنین رتبه های برتر این مجموعه داستان و سرگذت جالبی دارند و در بین آن ها افرادی مانند مجتبی سعادت پیشه که بعد از 14 سال دوری از کنکور موفق به رسیدن به رشته دندان شد به چشم میخورد و میتوانید داستان و نحوه موفقیت آن ها را در صفحه رتبه برترهای حرف آخر بخوانید. ادامه داستان دو حالت میشه باطل کننده ی روزه انجام نداده، باطل کننده روزه رو انجام داده. ادامه ی داستان دو تا کلمه نحوه خرید محصولات حرف آخر کلیدی ما داریم. دقیقا نکته ی کلیدی اینجاست. ادامه ش همون چند دینی یعنی اختلاف در ادیان تابعی یعنی معلول آگاهی توأم با تجاوز که میگیم بعد اینکه از حقیقت آگاه شدند از روی ستم و تجاوز که دقیقا تمام توضیحات رو داره. با چند تا استان و شهرستان هم صحبت کردیم و قطعی شده و قراره انشاالله هفته بعد اطلاع رسانی بشه که دوستان عزیز ثبت نام و شرکت کنند. این متن هم مال دعوت به خیر و نیکی هستش.

بحث دعوت به خیر و نیکی و امر به معروف و نهی از منکر. زیر پیش از ظهر خط بکشید، زیر 10 روز رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور خط بکشید. حال بحث برنامه ریزی پیش میآید که داوطلب چگونه و با چه برنامه ای باید از لوح های آموزشی استفاده لیست قیمت محصولات حرف آخر کند؟ حالا اگه باطل کننده ی روزه رو هم انجام نداده خب بدیهی هستش که باید روزه بگیره. حالا میگه با حفظ رتبه تقدم و تأخر؛ دقت کنید لا اله الا الله دو بخش داره. چون تو متن کتاب داریم «باید روزه بگیرد» حالا اومدیم به قسمت باطل کننده ی روزه رو انجام داده باشد. قضا و کفاره غلط است چون وقتی باطل کننده را انجام دهد، طبق متن کتاب درسی فقط قضای روزه ی آن روز بر او واجب است. پس میگیم واگذاری نتیجه کار به خداست یعنی من کار خودم، مسئولیت خودمو انجام میدم و نتیجه رو به خدا واگذار میکنم پس واگذاری نتیجه کار به خدا.

همیشه میگن واگذاری کار به خدا به عنوان دام تستی مطرح میشه. یکی اینکه قبول نتایج کار که برخاسته از حکمته که خواسته ی این سواله و اونجایی که خواسته و نیاز و ابزار و اسباب مطرح میشه بازم مربوط به حکمته. در راستای رسیدن به خواسته و نیاز از ابزار و اسباب بهره می جوید. یعنی مفاهیم رو کامل در یک کلاس دو طرفه با هم بررسی می کنیم. بچه ها صادقانه عرض می کنم برگزاری این همایش ها و کلاس ها بستگی به درخواست شما دوستان عزیز دارد. پس بچه ها همایش ها و کلاس های دینی 100 برگزار میشه. کامل بودن منابع آموزشی از دغدغه های اصلی دانش آموزان کنکوری و الدین آن ها به شمار میآید و اکثرا از هر منبعی که استفاده میکنند کنار آن به سراغ منابع دیگر برای کامل کردن نیز میروند. تنها قسمت تو دی وی دی اینه که این امکان ارتباط دو طرفه وجود نداره ولی تمام سعی ما بر این بوده که دی وی دی از لحاظ پوشش تمام نکات، یک مجموعه موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کامل باشه.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی