موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

الان فقط با یک فرمول a-x کلی مسئله می شود حل کرد. یک الگوی عظیمی دارند برای مسئله ها که دیگر کل مسائل را با آن حل می کنند. بدانید که در شیمی استاد شیروانی یک نقشه راه دارید و کلی مسئله که با آن همه را حل می کند. سبکی که مورد تایید مراکز معتبر است و جالب است بدانید این موسسه در حال صادر کردن آموزش خود به کشور های همسایه و حتی اروپایی نیز میباشد. این موسسه به همت استاد عبدالرضا منتظری بنا شد و کار خود را با درس ریاضی شروع کرد و با هدف شهودی سازی این درس عده زیادی طرفدار نیز پیدا کرد. دسته سوم هم افرادی هستند که مدت هاست آرزوی قبولی در سر میپرورانند اما هنوز موفق به شروع مطالعه برای کنکور مهمترین فصل های زیست برای کنکور نشده اند. چنین امکاناتی و جامع بودن در ایران اختصاص به موسسه آموزشی حرف اخر دارد و داوطلب با صرف کمترین هزینه میتواند از بهترین منابع برای کنکور بهره مند شود.

این موسسه از سال 1390 فعالیت خود را به عنوان یک نشر دیجیتال شروع کرده است و با سبکی کاملا نوین در حال آموزش دروس کنکور است. دسته اول افرادی که مدت هاست شروع کرده اند و بسیار عالی پیش رفته اند، افرادی که مطالعه داشته اند ولی دست و پا شکسته بوده. من هر سوالی که می بینم فقط از یک جای الگو شروع می کنم تا به جواب برسم. فقط همان نقشه راهها کمک کرد که من بتواند مسائل و مفاهیم شیمی را در مهمترین فصل های شیمی کنکور  کنکور بالا بزنم. موسسه حرف آخر و تدریس آن را ممکن است در شبکه های صداوسیما جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور مشاهده کرده باشید. در بین این رتبه ها افرادی چو علیرضا مردانی با رتبه 10، روژین و هانا یاری یا دو قلو های افسانه ای با رتبه های 12 و 18 نیز به چشم میخورد و به کمک این بازدهی درخشان به پرطرفدار ترین موسسه آموزشی موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور ایران تبدیل شد. موفقیت این موسسه به حدی رسید که برای سایر دروس هم مانند ریاضی تدریس شهودی ایجاد شد.

داوطلب باید هرروز چه دروسی را مطالعه کند و از هر درس چه مبحثی را بخواند و برای مطالعه آن مبحث چه قدر زمان اختصاص رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دهد. کامل بودن منابع آموزشی از دغدغه های اصلی دانش آموزان کنکوری و الدین آن ها به شمار میآید و اکثرا از هر منبعی که استفاده میکنند کنار آن به سراغ منابع دیگر برای کامل کردن نیز میروند. حال بحث برنامه ریزی پیش میآید که داوطلب چگونه و با چه برنامه ای باید از لوح های آموزشی استفاده کند؟ برای آموزش محتوا ها در قالب لوح آموزشی برای داوطلب ارسال میشود که در کنار هر لوح آموزشی کتاب کار نیز وجود دارد که با استفاده از آن داوطلب دیگر نیازی به صرف زمان زیاد جهت نت برداری نخواهد داشت. در کنار منابع برنامه ای در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت که همه چیز در آن مشخص است. اما در کنار آموزش به محک هم نیاز است که داوطلب بازدهی خود را بسنجد.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی