موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

مدت زمان آموزش در این برنامه به نوبه خود منحصر به فرد است و تدریس کل دروس حدود 360 ساعت طول کشیده است. با توجه به مدت زمان باقی مانده تا کنکور به معرفی برنامه 2 ماهه خواهیم پرداخت که آیا داوطلب واقعا در دو ماه میتواندکل کنکور را به اتمام برساند یا نه؟ بعد از اتمام 2 ماه آموزش همراه با دوره های مرور و تست زنی داوطلب وارد پروژه مرور و محک خواهد شد که بیست آزمون جامع شبیه ساز کنکور در اختیار وی قرار خواهد گرفت و با سبک جدید در این موسسه داوطلب با هر آزمون یک بار کل دروس را مرور خواهد کرد و از طرفی قبل از حضور در جلسه کنکور حدود 20 بار فضای کنکور را برای خود شبیه سازی کرده و با آمادگی کامل در جلسه حضور پیدا خواهد کرد. اما دلیل آموزش کامل در این زمان کوتاه به سبک تدریس این موسسه بازمیگردد که حتی از مراکز بین المللی مانند دانشگاه های فرانسه و مالزی و همچنین یونسکو نیز مدارک معتبر دریافت کرده است. شاید بزرگترین اشتباه در آموزش فیزیک را بتوان به فرمول بازی نسبت داد که همگی احساس میکنند فیزیک یک درس فرمولی است و فردی که فرمول بلد باشد به راحتی میتواند تست ها را حل کند.

این موضوع را با معرفی یکی از دروس این مجموعه ادامه خواهیم داد. شاید شنیدن کلمه 4 ماه برای عده ای باور کردنی نباشد اما باید بدانید که این موسسه که امروز قرار است برای شما معرفی شود یک پروژه دیگر به نام پروژه 6040 نیز دارد که داوطلب فقط در 2 ماه میتواند آموزش کل کنکور را به صورت فشرده به اتمام برساند. اما وارد قسمت اصلی یعنی تدریس در حرف آخر شویم که به چه شکل است! در درس فیزیک برای همه مطالب آموزش های شهودی به کار گرفته شده است و برخلاف تمامی منابع به جای نگاه کمی برای حل سوالات از نگاه کیفی استفاده شده است یعنی داوطلب اولین چیزی که یاد خواهد گرفت درک کردن و فهمیدن سوال و سپس حل کردن جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور آن است. حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار میدهد که میتوانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت دانلود دفتر برنامه ریزی حرف آخر نمایید. موسسه مد نظر ما انتشارات حرف اخر است که در سال های اخیر به محبوبیت انبوهی میان داوطلبان کنکور دست یافته است و در کنکور سال 98 نیز با 51 رتبه برتر به پر بازده ترین موسسه آموزشی در ایران تبدیل شد.

امروز در یک گزارش خبری قرار است به صورت کامل به بررسی یکی از موسسات آموزشی بپردازیم که به کمک آن در 4 ماه میتوانید به صورت کامل همراه با دوره های مرور انبوه و حل تست فراوان دروس خود را مطالعه کنید. مسیر کنکور، مسیری پر پیچ و خم که برای رسیدن به انتهای مقصد باید زمانی حدود 9 ماه را صرف مطالعه رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کرد. آموزش به دلیل اینکه بر پایه شهودی سازی است از طرفی آموزش دادن برای مدرس آسان تر میشود و در طرف دیگر یادگیری برای دانش آموز؛ دلیل اصلی اتمام برنامه در 2 ماه هم به دلیل این سبک آموزش است. اما در سال های اخیر شاهد بوده ایم که در تست های کنکور بیشتر از سوالات مفهومی استفاده میشود به خصوص در مبحث مدار که از تست های کمی و تاثیر تغیرات یکی از پارامتر ها برروی سایر اجزا استفاده میشود به همین دلیل در تدریس این درس سعی بر آن بوده که فرمول ها به حداقل برسند به طوری که کل فیزیک را با این مجموعه در قالب کمتر از 30 الگو داوطلب آموزش خواهد دید.

زیرا داوطلب دیگر با مطالب گنگ که درکشان سخت است و مجبور به حفظ کردن میشود مواجه نخواهد شد و این بار به جای حفظ مطالب آن ها را درک خواهد کرد. برای آشنایی کامل تر و مشاهده تدریس های برنامه دو ماهه به صفحه پروژه 6040 حرف آخر مراجعه کنید. پس اگر کنکوری هستید یا فردی از عزیزانتان قرار است در سال های پیش رو در کنکور شرکت کند با استفاده از خواندن این مقاله میتوانید مسیر کنکور را به آسان ترین شکل ممکن طی کنید. اما سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند در مورد راه های میانبر است که منظور از راه میانبر چیست؟ فردی که برای هر سوال یک فرمول بلد باشد موفق تر است یا فردی که کل این درس را با کمتر از 30 الگو یاد بگیرد و کل سوالات را با همان 30 الگو حل کند؟ درس فیزیک با تدریس استاد پیمان کامیار که یکی از دروس پرطرفدار در این مجموعه است. برنامه دو ماهه حرف آخر یک برنامه جامع است و اصلا جمع بندی نیست و تفاوت آن با برنامه 4 ماهه فشرده موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور بودن آن است. حال خودتان قضاوت کنید!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد رتبه های برتر حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی