موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

متاسفانه دیدگاه های مثبتی در رابطه با نشر های دیجیتال در داخل ایران وجود ندارد اما یک فرد تا زمانی که تدریس های این موسسه را مشاهده نکند و از نزدیک نبیند نمیتواند قدرت این سبک آموزشی را درک کند. کنکور را سرنوشت ساز ترین آزمون زندگی هر فرد که میتواند مسیر و شیوه زندگی یک فرد را زمین تا آسمان تغیر دهد. آزمونی سرنوشت ساز که داوطلب در حدود 5 ساعت داوطلب مشغول اجرای آن خواهد شد و ثمره تمام تلاش های خود را در آن 5 ساعت به موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور نمایش خواهد گذاشت. امروز که مشغول نوشتن این گزارش برای شما هستیم حدود 4 ماه تا کنکور زمان باقی است و تصمیم گرفتیم امروز را به دنیای کنکور و کنکوری ها اختصاص دهیم. در این بازه زمانی با سه دسته از داوطلبان مواجه هستیم. من هر سوالی که می بینم فقط از یک جای الگو شروع می کنم تا به جواب برسم. شیمی یکی از درس هایی بود که من در آن خیلی ضعیف بودم.

فقط همان نقشه راهها کمک کرد که من بتواند مسائل و مفاهیم شیمی را در کنکور بالا بزنم. میانگین درصد من بین 50 تا 60% بود. من وقتی درصد کنکورم را دیدم واقعاً خودم شوکه شدم. همچنین رتبه های برتر این مجموعه داستان و سرگذت جالبی دارند و در بین آن ها افرادی مانند مجتبی سعادت پیشه که بعد از 14 سال دوری از کنکور موفق به رسیدن به رشته دندان شد به چشم میخورد و میتوانید داستان و نحوه موفقیت آن ها را در صفحه رتبه برترهای حرف آخر بخوانید. اگر کنکوری هستید و یا فرزند کنکوری دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید که به کمک آن میتوانید تحولی بزرگ در مسیر مطالعه یک داوطلب کنکوری ایجاد کنید و قرار است امروز با حرف آخر آشنا شوید که جزو پر بازده ترین موسسات آموزشی در ایران است. برای مشاهده تدریس و قیمت محصولات این مجموعه میتوانید به صفحه فروشگاه حرف جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور اخر مراجعه کنید.

یک الگوی عظیمی دارند برای مسئله ها که دیگر کل مسائل را با آن حل می کنند. چنین امکاناتی و جامع بودن در ایران اختصاص به موسسه آموزشی حرف اخر دارد و داوطلب با صرف کمترین هزینه میتواند از بهترین منابع برای کنکور بهره مند شود. برای هر سه دسته یک خبر خوشحال کننده داریم. ایشون یک نقشه راههایی دارند که فوق العادست. ایشون خیلی خلاق و بی نظیر، با دانش و فوق العاده ای هستند. جاهایی که خیلی پیچیده بود ایشون به سادگی تدریس می رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کردند. بدانید که در شیمی استاد شیروانی یک نقشه راه دارید و کلی مسئله که با آن همه را حل می کند. در نتیجه دیدن این دی وی دی ها شیمی را 93% زدم. خیلی راه های زیادی را رفتم که درصدم را مثل باقی درس ها بالا بیاورم. این موسسه به همت استاد عبدالرضا منتظری بنا شد و کار خود را با درس ریاضی شروع کرد و با هدف شهودی سازی این درس عده زیادی طرفدار نیز ریاضی اول ابتدایی اجی مجی پیدا کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فارسی اول ابتدایی اجی مجی.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی