موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

تو تست میگن قبل از آگاهی بوده جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور که غلط میشه. میگن توکل کننده «اهل تقوا، اهل ایمان» غلطه. وقتی باطل کننده روزه رو انجام داده باشه میگیم باید قضای روزه ی آن روز را بر عهده بگیرد. داوطلب باید هرروز چه دروسی را مطالعه کند و از هر درس چه مبحثی را بخواند و برای مطالعه آن مبحث چه قدر زمان اختصاص دهد. در این بازه زمانی با سه دسته از داوطلبان مواجه هستیم. دسته سوم هم افرادی هستند که مدت هاست آرزوی قبولی در سر میپرورانند اما هنوز موفق به شروع مطالعه برای کنکور نشده اند. برای هر سه دسته یک خبر خوشحال کننده داریم. چنین امکاناتی و جامع بودن در ایران اختصاص به موسسه آموزشی حرف اخر دارد و داوطلب با صرف کمترین هزینه میتواند از بهترین منابع برای کنکور بهره مند شود. استفاده از نقشه ی راه در آموزش باعث گردیده تا مخاطب یک استراتژی کلی برای حل تست ها داشته باشد و دیگر با مشکل(این سوال را با کدام فرمول حل کنم) مواجه نخواهید شد. در بین این رتبه ها افرادی چو علیرضا مردانی با رتبه 10، روژین و هانا یاری یا دو قلو های افسانه ای با رتبه های 12 و 18 نیز به چشم میخورد و به کمک این بازدهی درخشان به پرطرفدار ترین موسسه آموزشی ایران تبدیل شد.

دیگر برای پاسخ دادن به تست های حرکت شناسی نیازی به استفاده از فرمول نمیباشد. حال بحث برنامه ریزی پیش میآید که داوطلب چگونه و با چه برنامه ای باید از لوح های آموزشی استفاده کند؟ فردی که برای هر سوال یک فرمول بلد باشد موفق تر است یا فردی که کل این درس را با کمتر از 30 الگو یاد بگیرد و کل سوالات را با همان 30 الگو حل کند؟ یه قاعده ی طلایی از من داشته باشید. یه جمع بندی فوق العاده از من داشته باشید. ادامه ش همون چند دینی یعنی اختلاف در ادیان تابعی یعنی معلول آگاهی توأم با تجاوز که میگیم بعد اینکه از حقیقت آگاه شدند از روی ستم و تجاوز که دقیقا تمام توضیحات رو داره. سال به سال هم دانش آموزان این موسسه افزایش یافت و قدرت این موسسه در سال 98 به اوج رسید به طوری که در سال 98 اکثر دروس آن با کنکور تطابق بالای 90 و حتی درسی مانند دینی تطابق 100 درصد داشت و نتیجه آن 51 رتبه برتر این موسسه در کنکور سراسری 98 بود.

سوال 58) این سوال از درس 14 سال دوم مطرح شده. و از آنجا که کنکور رقابتی است، داوطلبانی که برنامه قوی ای برای این دو درس داشته باشند، در کنار درصد قابل قبولی در درس های دیگر، می توانند موفقیت خود را در کنکور تضمین کنند. در راستای رسیدن به خواسته و نیاز از ابزار و اسباب بهره می جوید. هر سوالی باشه همون جا می پرسید و همان لحظه جواب رو دریافت می کنید. چون تو متن کتاب داریم «باید روزه بگیرد» حالا اومدیم به قسمت باطل کننده ی روزه رو انجام داده مجموعه دست ورزی دوم ابتدایی اجی مجی باشد. چون میداند این ابزار و اسباب بر مبنای حکمت خداست. این متن هم مال دعوت به خیر و نیکی هستش. کلمات «اهل معرفت، خواسته و نیاز، ابزار و اسباب» وقتی این سه تا کنار هم بیان باز هم توکل به حکمت ربط دارد. اما همانطور که عرض کردم بستگی به درخواست شما دوستان عزیز داره و هفته آینده هم استان هایی که قطعی شده خدمتتون اطلاع رسانی میشه.

میگیم نه دین واحده اما بهترین نام آن اسلامه یعنی تسلیم شده. برای آموزش محتوا ها در قالب لوح آموزشی برای داوطلب ارسال میشود که در کنار هر لوح آموزشی کتاب کار نیز وجود دارد که با استفاده از آن داوطلب دیگر نیازی به صرف زمان زیاد جهت نت برداری نخواهد داشت. اونجا که میگه پیش از ظهر برسد، ده روز بماند، هر دو تا میگه باید روزه بگیره. زیر پیش از ظهر خط بکشید، زیر 10 روز خط بکشید. با توجه به مدت زمان باقی مانده تا کنکور به معرفی برنامه 2 ماهه خواهیم پرداخت که آیا داوطلب واقعا در دو ماه میتواندکل کنکور را به اتمام برساند یا نه؟ کنکور را سرنوشت ساز ترین آزمون زندگی هر فرد که میتواند مسیر و شیوه زندگی یک فرد را زمین تا آسمان تغیر دهد. گزینه 4 میگه: اساس دعوت پیامبران دین واحد بوده که بخش اول آیه ست. سبکی که مورد تایید مراکز معتبر است و جالب است بدانید این موسسه در حال صادر کردن آموزش خود به کشور های همسایه و حتی اروپایی رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور نیز میباشد. با این روش داوطلب دیگر با سردرگمی و بی برنامگی خداحافظی خواهد کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور وب سایت هدیه های آسمانی دوم ابتدایی اجی مجی خود باشید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی