موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

برای کنکور چند ساعت درس بخوانیم؟

چون دروس زیست شناسی و شیمی از دروس اصلی بچه های گروه آزمایشی تجربی بوده و معمولا همه داوطلبان کنکور تجربی برنامه ویژه ای برای آن ها دارند. اما درصد دو درس فیزیک و ریاضی گروه آزمایشی تجربی بسیار پایین است. موفقیت این موسسه به حدی رسید که برای سایر دروس هم مانند ریاضی تدریس شهودی ایجاد شد. در بین دروس اختصاصی رشته تجربی فیزیک و ریاضی جایگاه ویژه ای دارند. اما درس فیزیک از دید داوطلبان درس دشواری میباشد که همواره آنها را با مشکل مواجه کرده است به طوریکه در سالهای اخیر فقط یک درصد از داوطلبان توانسته اند در این درس به درصد بالای هفتاد برسند. قرار است سبک آموزشی جدیدی را به شما معرفی کنیم که از معتبر ترین مراکز بین المللی مانند یونسکو و دانشگاه های مالزی و فرانسه مدارک معتبر بین المللی به خاطر سبک آموزش نوین خود دریافت کرده اند و قرار است که شما نیز با این موسسه آشنا شوید. در روش های معمولی از ترکیب چند فرمول میتوان هر چهار مولفه را بدست اورد اما با استفاده از نمودار سرعت زمان که محور افقی زمان,محور عمودی سرعت , جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور شیب نمودار شتاب و مساحت پایین نمودار نیز جابجایی را نشان میدهد میتوان هر چهار مولفه را استفاده کرد و موسسه ی حرف اخر با استفاده از این ویژگی نمودار سرعت زمان و ابدیل ان به یک الگو برای حل سوالات مشکل بزرگ حفظ فرمول را برای دانش آموزان حل کرده است.

برای حل کردن تست های مربوط به حرکت به چهار مولفه ی زمان,مکانع سرعت و شتاب نیاز است. اما اگر به دنبال آموزش این فصل و حل سوالات آن تنها با یک الگو و بدون استفاده از هیچ فرمولی میباشید پکیج حرکت شناسی حرف اخر بهترین گزینه حرف آخرعلوم سوم ابتدایی اجی مجی برای انتخاب است. سال به سال هم دانش آموزان این موسسه افزایش یافت و قدرت این موسسه در سال 98 به اوج رسید به طوری که در سال 98 اکثر دروس آن با کنکور تطابق بالای 90 و حتی درسی مانند دینی تطابق 100 درصد داشت و نتیجه آن 51 رتبه برتر این موسسه در کنکور سراسری 98 موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور بود. در بین این رتبه ها افرادی چو علیرضا مردانی با رتبه 10، روژین و هانا یاری یا دو قلو های افسانه ای با رتبه های 12 و 18 نیز به چشم میخورد و به کمک این بازدهی درخشان به پرطرفدار ترین موسسه آموزشی ایران تبدیل شد.

کاربرد این الگوی بینظیر در قسمت سقوط آزاد و تست های فوق العاده سنگین آن معلوم میگردد که با استفاده از این الگوی قدرتمند بدون استفاده از هیچ گونه فرمولی میتوان به راحتی تست های مربوط به سقوط ازاد بخصوص سنگین ترین سوالات که مربوط به پرتاب دو گلوله میباشد به راحتی هر چه تمام تر حل نمود. میتوان گفت سنگین ترین مبحث در این فصل بحث سقوط آزاد میباشد که بازهم فرمول های سنگین این بخش و گنگی سوالات باعث سردرگمی داوطلبان میباشد. سبکی که مورد تایید مراکز معتبر است و جالب است بدانید این موسسه در حال صادر کردن آموزش خود به کشور های همسایه و حتی اروپایی نیز میباشد. اما این فصل یکی از پر تست ترین فصل های فیزیک میباشد و با توجه به اینکه به سایر فصل ها مرتبط میباشد نمیتوان از سوالات و مطالعه ی آن گذشت. در این مقاله با معرفی بهترین منبع برای مطالعه ی فیزیک راه رسیدن به درصد بالا را به شما معرفی میکنیم. اما چگونه میتوان در درس فیزیک درصد بالایی را در کوتاه ترین زمان ممکن کسب کرد؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ریاضی سوم ابتدایی اجی مجی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی