موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

هر موقع به ما گفتن مثبتا گنده و منفیا کوچیک بزن دعوت به خیر و نیکی. یعنی منفی ها کوچیک؛ پس طبق این قاعده که یاد گرفتیم میگیم دعوت به خیر و نیکی یعنی یدعون الی الخیر؛ پس رمز آیه میشه. «اختلف» و «بغیا» من وقتی اختلف و بغیا میبینم سریع میگم این آیه داستان اختلاف در ادیان رو می خواد بگه. ادامه سوال: کسی که ب رخدا توکل میکنه هممون حس کردیم وقتی به خدا توکل می کنیم آرامش عجیبی به ما دست میده، پس نتیجه توکل امید و آرامشه. راجع به همایش هم پرسیده بودند که این همایش 4 روزه، 4 روز متوالی هست یا با یک وقفه ای برگزار می شود؟ ببینید بچه ها ما تو بعضی از استان ها 4 روز متوالی به درخواست اون استان جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور برگزار می کنیم. اما همانطور که عرض کردم بستگی به درخواست شما دوستان عزیز داره و هفته آینده هم استان هایی که قطعی شده خدمتتون اطلاع رسانی میشه. شیمی یکی از درس هایی بود که من در آن خیلی ضعیف بودم.

فقط همان نقشه راهها کمک کرد که من بتواند مسائل و مفاهیم شیمی را در کنکور بالا بزنم. یک الگوی عظیمی دارند برای مسئله ها که دیگر کل مسائل را با آن حل می کنند. الان فقط با یک فرمول a-x کلی مسئله می شود حل کرد. بدانید که در شیمی استاد شیروانی یک نقشه راه دارید و کلی مسئله که با آن همه را حل می کند. که تا خود کنکور اینها در ذهن می مانند. آیا به این معناست که دین خدا در تمام طول تاریخ با نام اسلام بود؟ در نتیجه دیدن این دی وی دی ها شیمی را 93% زدم. پس بچه ها واژه ها رو دقت کنید. وقتی باطل کننده روزه رو انجام داده باشه میگیم باید قضای روزه ی آن روز را بر عهده بگیرد. من وقتی درصد کنکورم را دیدم واقعاً خودم شوکه شدم. کلمات «اهل معرفت، خواسته و نیاز، ابزار و اسباب» وقتی این سه تا کنار هم بیان باز هم توکل به حکمت ربط دارد. پس با توجه به سوال و مطالبی که مطرح شد یا گزینه یک یا سه درسته. تو چند تا استان و شهرستان در ماه های قبل برگزار شد. تو تست میگن قبل از آگاهی بوده که غلط میشه.

پس قطعا میشه گزینه 4 که میگه قضای روزه آن روز بر او واجب است. اونجا که میگه پیش از ظهر برسد، ده روز بماند، هر دو تا میگه باید روزه بگیره. هدف ما اینه که در تمامی استان ها و شهرستان ها این اتفاق بیفتد. بستگی به تعداد ثبت نامی ها، اولویت آن استان در اولویت های اصلی قرار می گیرد. دی وی دی های دینی صد با قدرت هر چه تمام در موسسه ی حرف آخر با حضور استاد منتظری در حال موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور تولیده. پس کلا دو جا توکل با حکمته. پس نکته مهم؟ علت اختلاف چی بوده؟ توکل یعنی چی؟ توکل یعنی واگذاری نتیجه کار به خداست نه واگذاری «کار» به خدا. چون میداند این ابزار و اسباب بر بهترین منابع کنکور 99 مبنای حکمت خداست. الان اگه بگه تمایل به سوی بدی میدان بر بدی کاهش می یابد تنگ می شود. جاهایی که خیلی پیچیده بود ایشون به سادگی تدریس می کردند. ایشون یک نقشه راههایی دارند که فوق العادست.

ایشون خیلی خلاق و بی نظیر، با دانش و فوق العاده ای هستند. حالا کسی که نتیجه کار رو به خدا واگذار کرده هر نتیجه ای که بدست بیاد قبول میکنه. چرا؟ چون ما تو کتاب درسیمون داریم، هر نتیجه ای که بدست قبول میکنیم؛ زیرا خدای حکیمی که جهان هستی را اداره میکنه از هر کس دیگری به ما مهربان تر است. یعنی قبول نتایج کار با تکنیک های تست زنی زبان انگلیسی بدون معلومات حکمت ربط داره. با این تدریس خیلی راحت به جواب می رسیدید. من هر سوالی که می بینم فقط از یک جای الگو شروع می کنم تا به جواب برسم. که اگر این راه نبود باید کلی فرمول حفظ می کردیم. از ما سوال می پرسن که این ستم و تجاوز آیا از روی آگاهی بوده؟ پس بغیا یعنی ستم و تجاوز و بعد از آگاهی بوده. بعد میگیم یا انجام نداده یا انجام داده. یا از روی ناآگاهی؟ یعنی جمعه. میشه بیشتر از یکی دوتاست.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی