موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

بنابراین مطابق یک برنامهی دقیق و منسجم پیشروی کنید و سعی کنید هر روز میزان کمی نسبت به روز قبل پیشرفت کردهباشید تا به ساعت مطالعهی مناسب خود دست پیدا کنید و در آزمون سراسری به موفقیت برسید. ۴. به دلیل اینکه داشتن تنوع مطالعاتی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در آزمون سراسری است، روزانه بین ۴ تا ۶ درس را مطالعه کنید و پیشنهاد میشود حداکثر دو درس از یک جنس را به صورت متوالی مطالعه نمایید. اختصاص دهید، باید ١٠ تا ١٢ ساعت در روز را به مطالعه بپردازید.سعی کنید ساعت مطالعه خود را ثبت و آن را به صورت تدریجی افزایش دهید. با چند تا استان و شهرستان هم صحبت کردیم و قطعی شده و قراره انشاالله هفته بعد اطلاع رسانی بشه که دوستان عزیز ثبت نام و شرکت کنند. پس این هم دعوت به خیر و نیکیه. ٣. برای این کار مطالعهی حجمی زمانی داشته باشید، مطالعه حجمی و زمانی یعنی این که در واحد درس مورد نظر خود میزان صفحات و تعداد تست خود را مشخص کرده و سعی کنید مطابق همین هدف جلو بروید و پس از هربار مطالعه سعی کنید کمی این مقدار را افزایش دهید. با عرض سلام و خسته نباشید خدکت دوستان عزیز کنکوری، امروز قصد دارم براتون از تعداد ساعاتی که برای کنکور باید اختصاص بدهید اطلاعاتی را ارائه بدهم.

حالا اگه باطل کننده ی روزه رو هم انجام نداده خب بدیهی هستش که باید روزه بگیره. خب تا انتهای بخش دوم باید روزه بگیره. زیرا یک برنامهی مسنجم و متعادل به شما کمک میکند تا از شیوهی درس خواندن خود مطمئن شده و با اشتیاق بیشتری ساعت مطالعهی خود را بالا ببرید. تعداد ساعاتی که نه خیلی کم باشد تا مفید واقع شود و نه خیلی زیاد باشد که باعث زدگی شما از درس و خستگی تان شود. برای مثال در درس دینی مشخص کنید ١ درس را در مدت ١:٣٠ ساعت خواهیدخواند، در هر واحد تعداد تست و صفحات را بشمارید و سعی کنید هربار این تعداد را کمی افزایش دهید. برای مثال اگر در درس دینی ٦ صفحه را در ١:٣٠ ساعت مطالعه میکنید، در واحد بعدی مطالعه هدفگذاری شما باید مطالعهی ٧ صفحه در همین مدت زمان جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور باشد. برای کنکور چند ساعت درس بخوانیم؟ آخرین پاراگراف درس 10 سال دوم اونجایی که میگه توکل کننده ی اهل معرفت در راستای رسیدن به خواسته و نیاز از ابزار و اسباب فارسی دوم ابتدایی اجی مجی بهره می گیرد. یکی اینکه قبول نتایج کار که برخاسته از حکمته که خواسته ی این سواله و اونجایی که خواسته و نیاز و ابزار و اسباب مطرح میشه بازم مربوط به حکمته.

پس میگیم واگذاری نتیجه کار به خداست یعنی من کار خودم، مسئولیت خودمو انجام میدم و نتیجه رو به خدا واگذار میکنم پس واگذاری نتیجه کار به خدا. همیشه میگن واگذاری کار به خدا به عنوان دام تستی مطرح میشه. راجع به همایش هم پرسیده بودند که این همایش 4 روزه، 4 روز متوالی هست یا با یک وقفه ای برگزار می شود؟ چون وقتی میگیم منفی کوچک و مثبتا گنده یعنی جامعه ی ما یک جامعه ی سالمی میشه پس اینکه سلامت جامعه بره بالا یعنی مثبتای جامعه بزرگ بشه، سلامت جامعه هم رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور میره بالا. ما تو دروس مختلف کتاب های دین و زندگی واژه ی پایه و اساس رو داریم. تو بحث درس 2 سال چهارم داریم پایه و اساس تمام دین توحیده. آیا به این معناست که دین خدا در تمام طول تاریخ با نام اسلام بود؟ پس با توجه به سوال و مطالبی که مطرح شد یا گزینه یک یا سه درسته.

بخش آخر یعنی انجام نداده و انجام داده، سوال ما رو دو بخش پکیج جامع اول ابتدایی اجی مجی میکنه. سوال 57) سوال از درس 11 سال دومه. یعنی جمعه. میشه بیشتر از یکی دوتاست. پس بغیا یعنی ستم و تجاوز و بعد از آگاهی بوده. یعنی بعد آگاهی بوده. میشه دوستی با خدا یعنی تولی پس قطعا گزینه 2 درسته. با این تفاسیر قطعا گزینه 3 درسته. مطابق با برنامه درس بخوانید. ۵. مطابق با برنامه درس بخوانید. پس قطعا میشه گزینه 4 که میگه قضای روزه آن روز بر او واجب است. الان اگه بگه تمایل به سوی بدی میدان بر بدی کاهش می یابد تنگ می شود. 1.ساعت مطالعهی مناسب به هدف شما در آزمون سراسرى بستگی دارد، در صورتیکه هدف شما قبولی در کد رشتههاى پرطرفدار است، باید بیشترین زمان ممکن در روز را به مطالعه اختصاص دهید و حداکثر تلاش خود را انجام دهید. هدف ما اینه که در تمامی استان ها و شهرستان ها این اتفاق بیفتد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی