موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

در درس فیزیک برای همه مطالب آموزش های شهودی به کار گرفته شده است و برخلاف تمامی منابع به جای نگاه کمی برای حل سوالات از نگاه کیفی استفاده شده است یعنی داوطلب اولین چیزی که یاد خواهد گرفت درک کردن و فهمیدن سوال و سپس حل کردن آن است. یعنی قبول نتایج کار با حکمت ربط داره. ولی بعضی وقتا خود بچه ها پیشنهاد می کنند که دو روز اول متوالی باشه، تا بریم تست بزنیم، کار کنیم، بعد که دیدیم واقعا داریم نتیجه می گیریم، دو روز بعد رو هم یک ماه بعد برگزار کنیم که ما بتونیم رفع اشکال هم انجام بدیم که مشکلی نداره یعنی عملا ما هر دو شکل رو برگزار می کنیم. قرار است سبک آموزشی جدیدی را به شما معرفی کنیم که از معتبر ترین مراکز بین المللی مانند یونسکو و دانشگاه های مالزی و فرانسه مدارک معتبر بین المللی به خاطر سبک آموزش نوین خود دریافت کرده اند و قرار است که شما نیز با این موسسه تطابق زیست حرف آخر با کنکور آشنا شوید. همچنین رتبه های برتر این مجموعه داستان و سرگذت جالبی دارند و در بین آن ها افرادی مانند مجتبی سعادت پیشه که بعد از 14 سال دوری از کنکور موفق به رسیدن به رشته دندان شد به چشم میخورد و میتوانید داستان و نحوه موفقیت آن ها را در صفحه رتبه برترهای حرف آخر بخوانید.

برنامه دو ماهه حرف آخر یک برنامه جامع است و اصلا جمع بندی نیست و تفاوت آن با برنامه 4 ماهه فشرده بودن آن است. مدت زمان آموزش در این برنامه به نوبه خود منحصر به فرد است و تدریس کل دروس حدود 360 ساعت طول کشیده است. قبل از پاسخ به این سوال باید با نحوه تدریس در این موسسه آشنا شوید. پس اگر کنکوری هستید یا فردی از عزیزانتان قرار است در سال های پیش رو در کنکور شرکت کند با استفاده از خواندن این مقاله میتوانید مسیر کنکور را به آسان ترین شکل ممکن طی کنید. اما در این مجموعه آموزشی چنین چیزی وجود ندارد زیرا هر آنچه که داوطلب برای پیمودن مسیر کنکور خود نیاز دارد در اختیار او قرار میگیرد. حرف آخر برای تمام پایه های ابتدایی و متوسطه اول و دوم فیلم آموزشی تولید کرده و هم اکنون می توانید این مجموعه ها را رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور تهیه کنید. متاسفانه دیدگاه های مثبتی در رابطه با نشر های دیجیتال در داخل ایران وجود ندارد اما یک فرد تا زمانی که تدریس های این موسسه را مشاهده نکند و از نزدیک نبیند نمیتواند قدرت این سبک آموزشی را درک کند. اما در سال های اخیر شاهد بوده ایم که در تست های کنکور بیشتر از سوالات مفهومی استفاده میشود به خصوص در مبحث مدار که از تست های کمی و تاثیر تغیرات یکی از پارامتر ها برروی سایر اجزا استفاده میشود به همین دلیل در تدریس این درس سعی بر آن بوده که فرمول ها به حداقل برسند به طوری که کل فیزیک را با این مجموعه در قالب کمتر از 30 الگو داوطلب آموزش خواهد دید.

سال به سال هم دانش آموزان این موسسه افزایش یافت و قدرت این موسسه در سال 98 به اوج رسید به طوری که در سال 98 اکثر دروس آن با کنکور تطابق بالای 90 و حتی درسی مانند دینی تطابق 100 درصد داشت و نتیجه آن 51 رتبه برتر این موسسه در کنکور سراسری 98 بود. آیا به این معناست که دین خدا در تمام طول تاریخ با جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور نام اسلام بود؟ با این روش داوطلب دیگر با سردرگمی و بی برنامگی خداحافظی خواهد کرد. حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار میدهد که میتوانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور 10002907 دریافت نمایید. زیرا داوطلب دیگر با مطالب گنگ که درکشان سخت است و مجبور به حفظ کردن میشود مواجه نخواهد شد و این بار به جای حفظ مطالب آن ها را درک خواهد کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین مدرس ریاضی وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی