موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

کنکور مهمترین آزمایش برای هر کسی است و تعداد کمی از خانه ها هستند که وارد جو کنکور نشده باشند. اما هر آزمون به ابزارهای خاص خود نیاز دارد. برای آزمون کنکور ، ابزار مورد نیاز همان منابعی است که به دلیل اندازه ، انتخاب بهترین فونت برای کنکور یکی از دشوارترین کارهای ممکن است. ارائه بهترین موسسه آموزشی با بالاترین کارایی ، که هر ساله نتایج درخشانی از خود به جای می گذارد و در سال 1998 ، با 51 رتبه زیر 300 ، به عنوان بهترین موسسه آموزشی کنکور شناخته شد.

مهندس عبدالرضا منتظری مدرس ، ریاضیدان مشهور ایرانی به نام کنکور ، موسسه حرف آخر را در سال 2011 تاسیس کرد تا سبک تدریس جدیدی را به نامزدها ارائه دهد. این سبک که به نمایشگر دینامیک معروف است ، همه دوره ها را در مورد دو رکن اصلی شهود و استفاده از الگوها به جای فرمول ها آموزش می دهد. وی با نتایج درخشان خود در نشر دیجیتال ، این آموزش را به داوطلبان جهانی کنکور ارائه می دهد. حرف آخر ابزاری است که می توانید با خیال راحت سرنوشت خود یا فرزندان خود را به آن بسپارید و در کنکور نتیجه درخشانی به آنها بدهید. در ادامه می توانید پروژه 6040 حرف آخر همراه با تخفیف ویژه و یک سورپرایز! تهیه بکنید.

 

 

تضمین مقصد کنکور با حرف آخر:

یافتن بهترین منبع آموزشی همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین و فرزندان است ، اما با توجه به نتایج به دست آمده هر ساله در این موسسه ، می توان با منابع این موسسه و هر منبع دیگری مانند کتاب و کلاس اعتماد به نفس داشت. . ناپدید می شود و وی با آموزش معلمان این مجموعه یک معلم خصوصی به خانه برد. یکی از مهمترین ویژگیهای این موسسه که بسیار چشمگیر است ، پشتیبانی بی نظیر از این موسسه است که در ازای دریافت محصولات علاوه بر ضمانت مادام العمر ، خدمات مشاوره ویژه بصورت کاملا رایگان به داوطلبان ارائه می شود ، دیگر نیازی به صرف هزینه ندارند. ماکرو برای مشاوره نیست و دانشجو از هر نظر خود را حمایت می کند و برای بهترین نتیجه در کنکور آماده می شود. در زیر لیست قیمت محصولات حرف آخر را مشاهده می کنید که دارای تخفیف ویژه هستند. در ادامه می توانید با حرف آخر از بهترین منابع آموزشی کنکور بهره مند شوید.

 

پروژه 6040 حرف آخر سیستم جدید از دو قسمت تشکیل شده است: پروژه 60 و پروژه 40. در قسمت اول ، داوطلب از صفر تا صد آموزش را بر اساس همان پویایی می بیند و پرونده را از صفر تا صد آموزش در 60 روز می بندد. این آموزش توسط بهترین مربیان کنکور در ایران در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

مهندس عبدالرضا منتظری مدرس ، ریاضیدان مشهور ایرانی به نام کنکور ، موسسه حرف آخر را در سال 2011 تاسیس کرد تا سبک جدید تدریس را به داوطلبان ارائه دهد. این سبک که به نمایشگر دینامیک معروف است ، همه دروس مربوط به دو رکن اصلی شهود و استفاده از الگوها را به جای فرمول ها می آموزد. وی با نتایج درخشان خود در نشر دیجیتال ، این آموزش را به داوطلبان جهانی کنکور ارائه می دهد. حرف آخر ابزاری است که می توانید با خیال راحت سرنوشت خود یا فرزندان خود را به آن بسپارید و در کنکور نتیجه درخشانی به آنها بدهید. همچنین در راستای عدالت آموزشی ، حرف آخر 5 روز با حرف آخر که یک و نیم میلیون تومان است ، برای دانشجویان عزیز رایگان در نظر می گیرد.

 

بیمه سرنوشت کنکور با موسسه حرف آخر:

یافتن بهترین منبع آموزشی همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین و فرزندان است ، اما با توجه به نتایج به دست آمده هر ساله در این موسسه ، می توانیم از منابع این موسسه و از هر منبع دیگری از جمله کتاب و درس ها. او ناپدید می شود و یک معلم خصوصی خصوصی معلم در این مجموعه به خانه می برد. یکی از مهمترین ویژگیهای این موسسه که بسیار چشمگیر است ، پشتیبانی بی نظیر از این موسسه است که در ازای دریافت محصولات علاوه بر ضمانت مادام العمر ، خدمات مشاوره ویژه بصورت کاملا رایگان به داوطلبان ارائه می شود ، دیگر نیازی به صرف هزینه ندارند. ماکرو برای مشاوره نیست و دانشجو از هر نظر خود را حمایت می کند و برای بهترین نتیجه در کنکور آماده می شود. همچنین می توانید از فروشگاه موسسه حرف آخر که تخفیف های ویژه ای دارد بازدید کنید.

پروژه 6040 حرف آخر سیستم جدید شامل دو قسمت است: پروژه 60 و پروژه 40. در قسمت اول ، داوطلب از صفر تا صد آموزش را بر اساس همان پویایی می بیند و پرونده آموزش را از صفر تا صد در 60 روز می بندد. این آموزش توسط بهترین مربیان کنکور در ایران در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. در زیر می توانید محصولات آجی مجی ، دانش آموز اول دبستان را نیز مشاهده کنید. در ادامه می توانید رونمایی از جدیدترین متد آموزشی کنکور در موسسه حرف آخر را هم مشاهده بکنید.

 

حفظ را بدون فراموش کردن با حرف آخر تجربه کنید

کنکور؛ بزرگترین ماراتن علمی کشور که هر خانه و هر شخصی با آن روبرو شده است. کنکور مانند هر حرفه دیگری به ابزار و امکانات خاص خود که منابع کنکور است نیاز دارد. اما با توجه به منابع گسترده کنکور و عدم دانش کامل داوطلبان امروزی ، بهترین موسسه آموزشی کنکور در ایران را به شما معرفی می کنیم که دوره های کنکور را به سبک کاملاً جدید و با استفاده از بهترین فناوری آموزشی تدریس کرده است و در سال 1998 او با بالاترین عملکرد ممکن همه را شگفت زده کرد (51 رتبه زیر 300).

 

شاید نام پروفسور عبدالرضا منتظری را بارها در شبکه های مجازی یا برنامه های تلویزیونی و حتی اخبار ملی دیده باشید. مدرس ریاضی کنکور و مدیر اجرایی سایت حرف آخر ، که این موسسه را در سال 2011 تأسیس کرد و برخلاف سایر موسسات آموزشی و منابع ، کنکور را به سبک پویا برای همه دوره ها آموزش داد. این موسسه از بهترین معلمان کنکور در ایران تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به پیمان کامیار اشاره کرد که از فرمول فیزیک را انجام داده است. استاد شیروانی که در سه ساعت با سه الگو بدون فرمول کلیه مسائل شیمی را تدریس می کند و استاد علیرضا یوسفیان پور که با تدریس بی نظیر خود در دروس دینی فراموش شده است. برای آشنایی با این موسسه می توانید وارد سایت حرف آخر شوید و از آموزش های رایگان استفاده کنید. آموزش بدون حفظ کردن و فراموشی با حرف آخر تجربه کنید.

 

با پروژه 6040 حرف آخر رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید!

حدود 5 ماه از روز کنکور زمان باقی مانده است و استرس گرفتن بهترین نتیجه بر روح داوطلبان و والدین افتاده است. همه به دنبال بهترین نتیجه هستند ، اما متأسفانه آنها از کمبود وقت بیشتر در چارچوب زمانی فعلی ناامید شده اند. اما نگران نباشید!!! حرف آخر پروژه ای به نام 6040 را برای داوطلبانی که قادر به مطالعه صحیح نبوده اند در نظر گرفته است. پروژه 6040 حرف آخر ، همانطور که از نام آن پیداست ، به بخشهای 60 و 40 تقسیم شده است. و هر بخش نمایانگر یک دوره زمانی است. پروژه 60 به معنای شصت روز تدریس دروس کنکور و پروژه 40 به معنای چهل روز بررسی ، معیارگذاری ، جمع بندی و حل تست ها است. به عبارت دیگر ، در یک دوره 100 روزه ، 9 ساعت در روز ، داوطلب می تواند با بررسی و حل بیست آزمون جامع ، کل پرونده دوره را ببندد. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد قیمت بسته ها ، می توانید آن را از طریق قیمت حرف آخر سیستم جدید درخواست کنید.

 

همچنین ممکن است از شما سوال شود که آیا این پروژه ناقص است یا همه موارد را شامل نمی شود !! اما مطمئن باشید این پروژه کامل است و از صفر تا صد امتیاز را پوشش می دهد. دلیل این اظهارات در پروژه 40 این است که تمام آزمون های کنکور 98 برای داوطلب انجام شده است و برای پاسخ به این آزمون ها ، داوطلب باید بر تمام مطالب کنکور تسلط داشته باشد ، بنابراین وجود این آزمون ها در امتحانات نهایی نامه ها. نمونه. این پروژه کامل است و داوطلب در تمام موارد لازم برای گذراندن امتحانات کنکور آموزش خواهد دید. دلیل دوم کامل این پروژه نتایج بدست آمده با استفاده از آن است و سال گذشته بسیاری از افراد مانند بهزاد خادمی ، راجین و هانا یاری ، مجتبی سعادتپیشه و توانستند حرف آخر را با پروژه 6040 شکست دهند. همچنین ، در جهت عدالت آموزشی ، حرف آخر هدیه حرف آخرA را که یک میلیون و نیم تومان است ، به دانشجویان عزیز خود به صورت رایگان ارائه می دهد.

 

 

20 ٪ پروژه 6040 به صورت رایگان !!!!

پروژه 6040 اولین بار در سال 1397 در ایران رونمایی شد و پس از دو سال نتیجه توانست جلب توجه کند و برای کسانی که در انتخاب منابع مردد هستند تعجب ویژه ای وجود دارد که در زیر خواهید شنید. اما یکی از ویژگی های این پروژه که آن را از سایر منابع متمایز می کند ، سبک تدریس آن است که در آن صفر تا صد موضوع با استفاده از الگوها و انیمیشن ها آموزش داده می شود. این الگو تأثیر بی نظیری در افزایش قدرت و سرعت آزمایش داوطلب دارد و تصویرسازی یا انیمیشن باعث می شود که داوطلب یادگیری را آسان تر و سریعتر از روش های کلاسیک انجام دهد و باعث می شود داوطلب هر موضوع یا محتوایی را به جای اینکه آن را حفظ کنید. همچنین می توانید محصولات حرف آخر را که دارای تخفیف ویژه هستند مشاهده کنید. در ادامه می توانید با حرف آخر هوشمندانه قدم بردارید.

 

اما جایزه حرف آخر برای داوطلبان تردید در انتخاب منابع بسته ای است که شامل 20٪ از پروژه 6040 است و کاملا رایگان است. این بسته شامل آموزش کلیه دروس است و برای هر درس از تدریس در بسته 604 بهره مند خواهید شد. علاوه بر این بسته ، یک برنامه مطالعه دقیق برای شما ارسال می شود که زمان و حجم مشخصی را که هر روز مطالعه خواهید کرد ، مشخص می کند . علاوه بر این بسته ، یک کتاب کار برای شما ارسال می شود که شامل تمام اسلایدهای آموزشی است و دیگر نیازی به نوشتن ندارید. در داخل کتاب کار برای هر روز آزمایشی وجود دارد که می توانید خود را محک بزنید. در واقع ، با بسته 5 روزه همراه با حرف آخر ، علاوه بر دریافت 20٪ نسخه آزمایشی رایگان برای پروژه 6040، می توانید در مدت 5 روز به 40 تست قطعی کنکور نیز پاسخ دهید. دوستان ، شما می توانید به تهیه و استفاده از 20٪ محصولات آجی ماجی ، که بسته های هدیه آجی ماجی است ، به صورت رایگان ادامه دهید. با حرف آخر آموزش دروس کنکور با جدیدترین تکنولوژی تجربه بکنید.

 

برای اطمینان خاطر مخاطبان ، حرف آخر 20٪ از کل محتوای آموزش دوره را به صورت رایگان (شامل 40 آزمون نهایی کنکور و 30 ساعت آموزش برای همه دوره ها) ارائه می دهد ، که می توانید با تماس با مشاوران یا ارسال شماره با آنها تماس بگیرید. 5 یک سیستم. 10002907 پیامک دریافت کنید.

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی