موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

 

تدریس دروس مقدماتی بسیار مهم است ، زیرا در این مرحله الفبای یادگیری به دانش آموزان آموزش داده می شود و در این مرحله ریشه و قدرت تدریس شکل می گیرد.

 

تا چند سال پیش ، تمرکز آموزش و پرورش کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد بود ، اما در سطح بالاتر ، وقتی وضعیت دانشجویان را بررسی کردیم ، نقاط ضعف آنها را در مفهوم آموزش مقدماتی یافتیم. حتی در دوران ابتدایی ، ما در اینجا بسیار مهم هستیم. ما شاهد سطح بالاتری از تأثیر شخصی خواهیم بود که در ابتدا با رفتار خوب آشنا نیستند. اما پیدا کردن یک منبع خوب را در خود دشوار است. از سوی دیگر، وجود تاج و مجازی سازی آموزش باعث ضربه ای جدی به آموزش و پرورش است. اما در اخبار ، اجی مجی را معرفی خواهیم کرد که تمام نگرانی های والدین در مورد آموزش خوب را برطرف می کند.

 

مؤسسه اجی مجی در سال 1999 تاسیس شد و گروهی از معلمان برتر را با دوره های خاص خود گرد هم آورد و آنها ترکیبی از آموزش و فن آوری را برای اولین بار در مدارس ابتدایی ارائه دادند. والدین و دانش آموزان آموزش دیده اند تا رویای آموزش را ببینند ، که می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. امروز ، ما می خواهیم مؤسسه اجی مجی و عملکردهای این مؤسسهE را به طور کامل توضیح دهیم ، و در آخر شما را با دانش آموزان دبستانی این مؤسسهEE و نحوه استفاده از آن آشنا خواهیم کرد ، بنابراین لطفاً به ادامه این مقاله ادامه دهید.

 

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان معرفی بسیار محبوب دانش آموزان دبستانی است. مهمترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و قصه گویی در آموزش است. این بدان معنی است که دانش آموز فیلم های این مجموعه را در حین آموزش ، مانند تماشای کارتون دریافت می کند. این امر خصوصاً در مورد دانشجویان نسل جدید بیشتر صدق می کند زیرا آنها رابطه خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می تواند انگیزه مطالعه را نیز برای آنها ایجاد کند. روایت و شعر نیز به دانش آموز کمک می کند تا مفاهیم را بدون نیاز به حفظ ، بیاموزد. البته نتیجه یادگیری بدون حفظ ، تاخیر در فراموشی است و از طرف دیگر ، چون مطالب به صورت متحرک و بصری آموزش داده می شود ، به نیمکره راست مغز وارد می شود ، جایی که مطالب بیشتر از یادگیری طبیعی است. .

 

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

بهترین معلمان کشور را برای برگزاری دوره های اجی مجی معرفی کرد. افرادی که بهترین رزومه را دارند ، حتی کسانی که در سطح بین المللی کار می کنند. انتخاب معلمان برای هر کلاس نیز متفاوت است معلمان اجی مجی معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند. معلمان از کلاس یک تا کلاس چهار تدریس می کنند. خانم مینا کاجار کلاس اول ، خانم نرگس نوربخش کلاس اول ، خانم ریحانه رضایی کلاس سوم و خانم فرزانه صدیقی کلاس چهارم هستند. بسیاری از معلمان کلاس های پنجم و ششم درگیر تدریس هستند و هر معلم تجربه فوق العاده ای دارد. خانم نیلوفر قهرمانی معلم پنجم و ششم ریاضیات ، خانم اکرم دامارچالی معلم پنجم و ششم پارس ، خانم مریم احمدپور پنجمین معلم علوم اجتماعی و هدایای بهشتی و خانم زهرا بلووند طبیعت پنجمین استاد علوم ، خانم احمدی ششمین استاد علوم اجتماعی است.

 

وب سایت اجی مجی

اما بهتر است در اینجا بخشی از دوره معلم اجی مجی را ذکر کنید. خانم مینا قاجار در سال اول اجی مجی تدریس می کند ، او علاوه بر رزومه عالی و نویسنده چندین کتاب درسی ، راهنمای درجه یک دانشجویان خارج از کشور در مجموعه حرفه ای Farcids نیز هست. نرگس نوربخش نه تنها معلم است ، بلکه روانشناسی است که روانشناسی و اصول تربیتی را به دانش آموزان معرفی می کند. در رشته های علوم و ریاضیات دوره های پایه پنجم و ششم وجود دارد علاوه بر این سمینارها در تمام استان های کشور برگزار شده است و سایر دوره های آموزشی می توانند از این دوره ها استفاده کنند.

 

20٪ محتوای آموزشی رایگان برای هر دوره ، هدیه اجی مجی به دانشجویان ارائه می دهد

مؤسسه اجی مجی همچنین هدایای ویژه ای را برای همه دانشجویان فراهم می کند. در هر سطح ، می توانید 20٪ از کل محتوای آموزشی هر کلاس را به صورت رایگان دریافت کنید. این مطالب از بین کلیه دوره های سطح اجی و مجی انتخاب شده است ، شما می توانید در کمترین زمان ممکن از آن استفاده کرده و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان دبستانی را در یادگیری و خواندن مشاهده کنید. برای دریافت این هدیه گرانبها کافی است اکنون یک مدرک + نام دانشجو داشته باشید. . و نام خانوادگی SMS اجی مجی خود را به شماره 10002907 ارسال کنید ، تا کارشناسان آموزش اجی مجی بتوانند بلافاصله با شما تماس بگیرند و بستگان خود را توصیه کنند

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی