موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

 

در جهان امروز بیشترین دل مشغولی­ها و نگرانی­ها معطوف به بیماری کرونا و تاثیرات مخرب ناشی از آن شده است. می­توان گفت آموزش یکی از مواردی است که بیشترین تاثیر را در مواجه با این بیماری تجربه کرده است. آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی این نگرانی والدین رو حل کرده.

 

آموزش دروس ابتدایی با انیمیشن و تصویرسازی

هدف اصلی این روش آموزشی تدریس مباحث مهم و کاربردی در قالب داستان، قصه و انیمیشن با کیفیت بالاست که سبب لذت بخش تر شدن آموزش علل الخصوص در پایه های ابتدایی می­شود. با این شیوه دیگر نیازی نیست دانش آموز زمان زیادی را صرف حفظ کردن مطالب کند چرا که آموزش با تصویر و انیمیشن و بصورت شهودی انجام می گیرد که این امر سبب افزایش ماندگاری مطالب در مغز و یادگیری مطالب یکبار برای همیشه می شود. تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد اجی مجی است.

 

مربیان موسسه اجی مجی

برای انتقال اصول تدریس در این موسسه ، معلمان شناخته شده آموزش و پرورش در این کشور دخیل بودند تا دانش آموزان بتوانند آموزش جامع و کاملی را بر اساس آخرین فن آوری های جهان دریافت کنند. خانم مینا قاجار مسئول کلاس اول دبستان است. او یک معلم بسیار توانمند با 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول ابتدایی است که همیشه در تعطیلات استانی و کشوری به عنوان معلم و قاضی حضور دارد. این چارچوب آموزشی که به عنوان یکی از مهمترین مبانی آموزشی قلمداد می شود کاملا روان و روایی است که برای اولین بار در این سطح و در مقیاس پوشش کامل و کامل کل کتاب انجام شده است.

 

تدریس در کلاس چهارم دبستان به خانم فرزانه صدیقی سپرده شد. ببرش خونه. توابع تدریس آن شامل تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های بصری و متحرک ، استفاده از سناریوهای مختلف با اجی مجی ، یادگیری در سطوح و هوش مختلف ، حل تمام دروس ریاضی و استفاده از قطار شماره برای آموزش است. ... ... ریاضیات اشاره کرد.

 

برای تدریس دروس سال پنجم و ششم چون حجم مطالب و همچنین تعداد دروس بیشتر از سال های قبل است از چند معلم برای آموزش استفاده شده است که همچون سایر مدرسین موسسه اجی مجی دارای رزمه آنها کاری پربار و سلیقه ای درخشان در آموزش دوره ابتدایی هستند. خانم مریم احمدپور کتاب های اجتماعی و هدایای آسمانی را تدریس می کرد. در نگاه اول می توان این دوره ها را بسیار ساده در نظر گرفت ، اما با توجه به دقت هر یک از این دوره ها ، مشخص است که این دوره ها دوره حفظی محسوب می شوند و نقش معلم در علاقه مندی دانشجویان به این دوره ها بسیار مهم و غیرممکن است. این انکار است. برای اولین بار در این پایگاه داده ، درس متن و حفظ ، و همچنین داستان ها و انیمیشن ها ساخته شد که یادگیری را جذاب تر و جذاب تر دانش آموزان می کرد.

 

خانم نیلوفر کهرمانی در کلاس پنجم ریاضیات تدریس می کند. یکی از مهمترین دغدغه های خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با دروس ریاضی است. برای رسیدن به این هدف ، وی سعی کرد ریاضیات را به شکلی خلاقانه و جذاب آموزش دهد تا دانش آموزان از یادگیری ریاضیات لذت ببرند. پیروزی از جمله ویژگی های آموزشی آن می توان به آموزش ریاضیات با خنده ، شادی ، خلاقیت و شادی اشاره کرد.

 

20٪ از همه دوره ها را برای هر درجه به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه اجی مجی 20٪ از محصول آموزشی خود را به صورت رایگان برای همه دانش آموزان ارسال کرده است تا از این آموزه های منحصر به فرد استفاده کنند و همچنین با روش ها و ویژگی های تدریس هر معلم آشنا شوند. اما نکته مهم این است که این 20٪ اجی و مجی رایگان برای یک دوره خاص نیست ، بلکه از هر دوره در هر پایه انتخاب می شود و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال بهبود و افزایش توانایی یادگیری خود هستند. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست قیمت اجی مجی مراجعه بکنید.

 

مشاوره ویژه محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های ممتاز این موسسه که آن را از موسسات دیگر متمایز می­کند وجود کارشناسان و مشاوران موسسه اجی مجی در کنار دانش آموزان است که در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما نقش ویژه ای خواهند داشت با پشتیبانی که توسط مشاورین انجام می‌شود دانش آموز دیگر تنها نیست و می‌تواند از راهنمایی پشتیبان ها نیز بهره ببرد. لیست محصولات اجی مجی را با خیال راحت از سایت مرکزی موسسه می توانید خرید کنید.

 

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی