موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

بررسی تخصصی زیست یازدهم استاد شعبانی و شاکری

هرچه به پایه های بالاتر وارد می شوند زیست کمی سخت تر و حجیم تر میشود با وجود اینکه همه دانش آموزان علاقه خاصی به این درس دارند به همان اندازه هم از آن در کنکور و حتی در امتحان ها ترس دارند و نمی توانند خود را برای آزمون ها محک بزنند پس مطالعه خود را بالا می برند اما آن ها نمی دانند که فقط مطالعه بالا برای رسیدن به درصد بالا در کنکور برایشان کفایت نخواهد کرد چون که سوالات هم مفهومی شده و هم ترکیبی، پس این فکر به ذهنشان خطور می کند که کنکور می تواند بسیار هولناک باشد اما وقتی کمی جلوتر می روند و با منابع مختلف آشنا می شوند و در یک منبع متوقف شده و با آن پیش می روند متوجه می شوند آنطور هم سخت نبوده. این منبع که زیست یازدهم حرف آخر می باشد با تحقیق معلم به دستشان رسیده است.

معلم این گونه برایشان می گوید که برای این که بتوانید به سوال های ترکیبی و مفهومی درس با اهمیت و ضریب بالای زیست پاسخ دهید باید دارای منبعی باشد که شما را در کم ترین زمان به جواب برساند چرا که اگر شما بخواهید ابتدا همه کتاب ها را یک دور کامل بخوانید در حالی که مطمئن باشید هرگز آن هار ا فراموش نخواهید کرد باید بعد از آن یکرس یفصل هار اب هم مرتبط کنید و ترکیبی خواندن را هم بیاموزید.

این کار شدنی است ولی بسیار بسیار وقت گیر می باشد و شما باید این را هم در نظر بگیرید که تنها درس زیست نیست که شما را به درصد بالا می رساند بلکه شما باید تایمی از روز را نیز به سایر دروس تان اختصاص دهید. پس تایم برای شما در این مدت کالایی بسیار ارزشمند است.

در ادامه می توانید دین و زندگی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

معرفی پکیج زیست یازدهم حرف آخر

تدریس این بخش توسط سه استاد مجرب به نام های شاکری، شعبانی و روان می باشد. آن ها طبق گفته خودشان برای درسی با ضریب بالا و اهمیت بسیار و کاملا حجیم باید طوری تدریس شود تا در مدت زمانی که به آن اختصاص می دهید بتوانید هم آن را یا بگیرید هم فراموشش نکنید و هم بتوانید به سرعت تست زنی کنید. برای این کار این اساتید گرامی برای شما انیمیشن ها و الگوها و نقشه های راهی را ساخته اند که یادگیری برایتان بسیار آسوده شود.

البته آن ها از شهودی سازی نیز استفاده می کنند و مطالب را برای شما قابل درک تر می سازند تا بتوانید به نتیجه خوبی در کنکور دست پیدا کنید. پکیج زیست یازدهم دارای 11 دی وی دی می باشد که شما می توانید روزانه با صرف وقتی کافی در کم ترین زمان به درصد بالا برسید و حتی طوری تمرین کنید که تایم را برای مبحث های سنگین تر درس زیست ذخیره کنید.

در کنار این دی وی دی ها یک کتاب کار نیز موجود است که خیال شما را از نوشتن مطالب راحت می کند چون که تمامی مطالب ارائه شده توسط استادان در این کتاب کار موجود است.

ویژگی تدریس استاد شعبانی و شاکری و روان

در پکیچ زیست یازدهم حرف آخر برای یادگیری بهتر از انیمیشن ها 2 بعدی و سه بعدی استفاده شده است تا مطالب را برای شما جذاب جلوه کند و شما را اگر به این درس علاقه ندارید، علاقه مند سازد. از خاصیت هایی که این انیمیشن ها دارند این است که دیگر شما از درس زده یا خسته نمی شوید و بنا بر میل خودتان تا انتها با اساتید پیش می روید و به سوال هایی که در بین تدریس اساتید حل می شوند با سرعت پاسخ می دهید.

اما از دیگر ویژگی هایی که این انیمیشن ها می توانند داشته باشند این است که شما در کنکور با به یاد آوردن شان زودتر گزینه های غلط را رد کرده و به جواب دست پیدا کنید . اما با ما همراه باشید تا مثالی از تدریس اساتید برایتان بیاورم:

مثالی از تدریس اساتید

به طور مثال در دستگاه عصبی از انیمیشن های 3 بعدی استفاه شده و در آن حرکت پیام عصبی کاملا مشهود می باشد  و همزمان کانال های کلسیمی باز می شوند و کلسیم وارد شده و به سراغ وزیکول حامل ناقل عصبی می روند و سپس به غشای پایانی آکسون می چسبند. تک به تک این جملات که در حال حاضر تایپ شد به صورت یک انیمیشن اجرا شده و همزمان با تدریس اساتید رخ می دهند.

در این نوع تدریس حتی اتفاقاتی که بعد از چسبین ناقل عصبی به فضای سیناپسی رخ می دهد را کامل و واضح نشان می دهد و تجزیه آنزیم ها را مشاده می کنید. پس جای نگرانی ای نست چون تک به تک جملات بخش بخش انیمیشن سه بعدی را تشکیل می دهند.

در ادامه می توانید فیزیک حرف آخر نظام جدید ، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

تمامی افراد می توانند از این محصول استفاده کنند چه در پایه دهم باشند چه در پایه یازدهم و چه در پایه دوازدهم اما پیش نیاز آن زیست دهم می باشد که در ابتدا باید آن را مطالعه داشته باشید. افرادی که نظام قدیم هستند یا افرادی که از رشته های ریاضی و انسانی وارد این رشته می شوند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند و بدانید که این محصول از صفر تا صد تمامی مطالب را آموزش داده است.

برنامه ریزی برای مطالعه این محصول به چه صورت می باشد؟

ما مشاورین موسسه حرف آخر برای این محصول و تمامی محصولات حرف آخر متناسب با شرایط شما ( ضعیف یا قوی بودن) یا ساعت مطالعه ای که می توانید به یک درس اختصاص بدهید برای شما برنامه ای کاملا اختصاصی تدارک دیده به طوری که هم ساعت مطالعه تک تک دی وی دی ها و هم تعداد تست هایی که قرا است بزنید در این برنامه موجود خواهد بود. اما برای اینکه بتوان برای شما برنامه ای تخصصی تدارک ببینیم از شما یک آزمون تعیین سطح گرفته و همچنین برایتان یک پرونده آموزشی تشکیل می دهیم.

نظرات داوطلبان در رابطه با پکیج زیست یازدهم

داوطلبان نهایت تشکر را از استادان دارند و برخی از آن ها معتقدند با استفاده از زیست استاد شاکری و شعبانی توانسته اند در آزمون های آزمایشی حتی به درصد 100 دست پیدا کنند و عامل این موفقیت را تدریس اساتید عنوان کرده اند. بسیاری از داوطلبان بابت زحماتی که برای تهیه سوالات زیست در 20 آزمون و تجزیه و تحلیل آن کشیده اند بسیار ممنون هستند و یک خسته نباشید جانانه به این اساتید می گویند چون خودشان می گویند دیدند چه فشاری بر روی این اساتید گرامی وجود دارد و خستگی از چشمانشان مشهود است.

در ادامه می توانید علوم هفتم حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

چرا این محصول را بخریم؟

پکیج زیست یازدهم دارای آموزش با بیانی ساده و روان می باشد و شما به راحتی می توانید مطالب را یاد بگیرید. روش ابداعی پینگ پونگ نیز سبب می شود تا شما مباحث را یک باره و چند باره مرور کنید. مفهوم محوری یا ترکیبی درس دادن در این درس به طور کامل مشهود است پس دیگر نمیخواهد نگران پاسخ دادن به سوالات نرکیبی زبان باشد چون که با شما کار خواهد شد تا بدانید چگونه با یک تست ترکیبی برخورد کنید.

از روش های نوین برای تدریس این مبحث استفاده شده و باعث ماندگاری مطالب در ذهن شما می شود و این یعنی دیگر خیالتان از بابت آن کاملا راحت راحت خواهد بود. پس این منبع می تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید شما باشد چون هم کم هزینه است و هم کم حجم و هم سریع آن را یاد خواهید گرفت و سریعتر تست خواهید زد.

 

  • ۹۹/۰۸/۱۶
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی