موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

بیشتر ما با اهمیت شیمی در کنکور آشنا هستیم و به طور خلاصه آن را معرفی خواهیم کرد.

شیمی آخرین درس کتابچه کنکور با 35 سوال است. ضریب این درس در رشته تجربی 9 و در رشته ریاضیات 6 است و یکی از دروس مهم برای هر دو رشته است.

توجه داشته باشید:

آیا می دانید شیمی حتی از زیست شناسی مهمتر است؟

ما این را با نرم افزار رتبه بندی کنکور ثابت می کنیم. اگر بر اساس کنکور 97 در نرم افزار رتبه بندی باشد ، یک بار تعداد کل دوره ها را روی صفر تنظیم می کنید و فقط دوره زیست را 100 می دانید. رتبه شما در منطقه 1 بین 23000 تا 25000 خواهد بود.

این بار تمام دروس را صفر کنید و فقط درس شیمی را روی 100 تنظیم کنید. با توجه به رتبه کنکور 97 ، رتبه شما در منطقه 1 بین 18000 تا 19000 خواهد بود.

این به دلیل انحراف استانداردی است که داوطلبان با توجه به نحوه واکنش آنها در شیمی ایجاد می کنند.

نحوه پاسخگویی به داوطلبان در دوره شیمی کنکور 96:

1- در کنکور 96 در رشته تجربی 20٪ شرکت کنندگان در دوره شیمی درصد منفی کسب کرده اند. به عبارت دیگر ، داوطلبی که به سوالات شیمی پاسخ نداده است از 20٪ شرکت کنندگان فراتر رفته است.

2- در کنکور 96 فقط 8٪ از کل شرکت کنندگان توانستند در دوره شیمی به درصد بالای 30 برسند.

3- در رشته ریاضیات ، وضعیت به همین منوال بود و فقط 6٪ از کل شرکت کنندگان توانستند به بالای 30٪ برسند.

توجه داشته باشید که 30٪ در شیمی کنکور به این معنی است که از 35 سوال شیمی 10 سوال را می توان پاسخ داد و اگر شخصی به 10 سوال پاسخ دهد ، در بین 8٪ اول شرکت کنندگان و در میان 8٪ اول است که بالاترین است دوره در بهترین دانشگاه.

نحوه پاسخگویی به درس شیمی در کنکور 97:

امسال 33٪ داوطلبان رشته تجربی و 43٪ داوطلبان رشته ریاضی دوره شیمی را رد کرده اند.

و دوباره مانند کنکور 96 ، در رشته تجربی ، 8٪ از شرکت کنندگان و در رشته ریاضی ، 6٪ ، توانستند به درصد بالای 30 برسند.

شیمی سال دهم و یازدهم:

شیمی سال دهم شامل سه فصل از جهان ، زادگاه جهان ، آثار گازها در زندگی و آب ، ریتم زندگی است.

دوره شیمی سال دهم پیش شرط شروع مطالعه شیمی برای کنکور است و حدود 33 درصد از آزمون های کنکور را تشکیل می دهد.

شیمی سال یازدهم نیز برای شناختن موهبتات زمینی و به دنبال آن نیاز بی پایان به غذا و لباس سالم ، شامل سه فصل است. در این پایه شیمی به صورت تخصصی تری وارد بحث کنکور و مباحث می شویم. اهمیت سال یازدهم در کنکور حدود 30٪ است.

 

معرفی کامل پکیج مسائل شیمی حرف آخر استاد شیروانی :

همانطور که می دانید مباحث شیمی در سوالات کنکور بسیار مهم است و حدود نیمی از سوالات شیمی از قسمت مباحث سوال می شود.

در سال دهم و یازدهم شیمی ، ما به مباحث خال ، استوکیومتری ، انرژی ، محلول ها و غلظت ها می پردازیم. حدود 10 تا 12 سوال شیمی از این دو پایه پرسیده می شود. اما با مشکلات متعددی روبرو خواهیم شد.

1- جلسه کنکور برای هر آزمون 1 دقیقه است. آیا واقعاً می توان در 1 دقیقه با روش توصیفی ضریب تبدیل کسری یا کسر پیش ساخته به یک تست سنگین پاسخ داد؟

2. یک سری س ofالات واقعاً پیچیده هستند و حتی اگر بتوان آنها را تجزیه و تحلیل کرد ، به دلیل طولانی بودن راه حل ، در حل توصیفی آنها مشکل خواهیم داشت.

بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات ، ما به روشی نیاز داریم که هم جامع باشد ، یعنی پاسخگوی همه سوالات ، کوتاه و سریع باشد.

تنها منبعی که می تواند چنین روشی را به داوطلب ارائه دهد ، حرف آخر و بسته شیمی شماره های 10 و 11 استاد شیروانی است.

ویژگی های تدریس شیروانی در بسته شیمی شیمی دهم و یازدهم حرف آخر:

در این بسته روشهای خسته کننده و قدیمی مانند تناسب ، کسرهای پیش ساخته و ضریب تبدیل خداحافظی شده اند و این بار از روش ابتکاری موسسه حرف آخر و خود استاد شیروانی استفاده شده است. یعنی همه مسائل شیمی دهم و یازدهم فقط با دو مدل آموزش داده می شود

مدل اول که از سه قسمت تشکیل شده و برای استوکیومتری استفاده می شود و با استفاده از آن می توان کلیه آزمون های استوکیومتری را با هر درجه سختی حل کرد. است

1- فرمول ماهی: برای تبدیل سریع مواد به خال

2- a-x ، که می تواند برای پاسخ سریع به سوالات مربوط به ترموشیمی یا ترمودینامیک ، کارایی ، خلوص و تعیین واکنش دهنده های اضافی و محدود کننده در کمتر از 10 ثانیه بدون فرمول مورد استفاده قرار گیرد. روش a-x بسیار جامع است و در سال دوازدهم تمام مشکلات مربوط به تعادل و سینتیک با همان روش حل می شود.

3- الگوی خالایی در ظرفیت و خال بر ضریب: ممکن است در حفظ واکنشهای شیمیایی مشکل داشته باشید. تعداد واکنشها زیاد است و ممکن است آنها را به کلی فراموش کنید ، اما خبر خوب این است که با استفاده از الگوی خال در ظرفیت دیگری ، حتی نیازی به یادآوری واکنش و نوشتن آن نیست. قدرت حرف آخر در اینجا ثابت می شود که وقتی مجبورید وقت خود را برای نوشتن واکنش و متعادل سازی آن با روش های معمول صرف کنید ، با ظرفیت خال کاملاً از بین می رود.

4- الگوی دوم: مشکلات راه حل ها که از سنگین ترین مشکلات کنکور هستند ، در حرف آخر بدون هیچ فرمولی و فقط با یک الگوی ساده در فرم ، محلول = حلال + محلول حل می شوند.

همچنین در این بسته شما با مفهوم آموزش شهود آشنا خواهید شد ، که یادگیری و درک مطالب را به روشی آسان تر برای داوطلب ایجاد می کند.

در ادامه می توانید یادگیری با انیمیشن و تصویر سازی با حرف آخر را هم مطالعه کنید.

پکیج مسائل شیمی دهم و یازدهم شامل چه مباحثی است ؟

در این بسته کلیه مسائل مربوط به شیمی دهم و یازدهم در 7 دی وی دی و 35 جلسه فقط با دو مدل مورد بحث در بالا آموزش داده شده است.

ترتیب DVD ها نیز به شرح زیر در اختیار شما قرار می گیرد.

جدول 1: میانگین توده اتمی - خلاقیت در حل مسئله - خال - توده خال

جدول 2: گسترش نقشه راه - تراکم - حجم مولار گازها - مشکلات واکنش

جدول 3: مسائل مربوط به واکنش - انواع درصد -

جدول 4: کارایی - انرژی محلول - درصد جرم - تبدیل غلظت ها به یکدیگر

جدول 5: مشکلات واکنشها - ادامه محلولهای محلول - حلالیت - تغییر دما و حلالیت گازها

جدول 6: گرما - سوالات گرما واکنش - سوالات واکنش گرما ترکیبی - مشکلات تبادل حرارت بین دو فرآیند

لوح 7: مصنوعی

آیا 35 جلسه برای آموزش کامل است؟ خیر ، از این 35 جلسه ، حدود 20 جلسه فقط به حل و بررسی تست های 10 سال آخر کنکور و آزمون های کتبی و شبیه سازی کنکور اختصاص دارد.

در ادامه می توانید مقاله مربوط به تجربه جدید ترین سبک آموزش کنکور با حرف آخر را هم مطالعه کنید.

بسته شیمی دهم و یازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

نحوه تدریس در بسته شیمی مشکلات دهم و یازدهم ، زیرا این کار با استفاده از شهود و الگوسازی انجام می شود ، یادگیری آن برای همه افراد آسان است و هر شخصی با هر سطح می تواند این مباحث را به راحتی ممکن یاد بگیرد. .

همچنین با توجه به حجم تست هایی که در این بسته حل شده است ، دیگر نیازی به کتاب تست نیست.

یکی از گروه هایی که از بسته های استاد شیروانی بیشترین استفاده را می کنند افرادی هستند که بعد از گذشت چندین سال قصد دارند دوباره در کنکور سراسری شرکت کنند.

چگونه حرف آخر برای بسته بندی مسائل شیمی دهم و یازدهم برنامه ریزی شده است؟

شما همچنین بهترین منبع را برای هر درس دارید ، اما اگر از آن و برنامه مطالعه به درستی استفاده نکنید ، نمی توانید به خوبی از آن استفاده کنید. اما چه کسی می تواند بهترین برنامه ریزی را انجام دهد؟ شخصی که در این زمینه تخصص دارد و تسلط کامل بر منابع مورد استفاده شما و کتاب درسی دارد.

در این راستا مشاوران حرف آخر را می زنند و کلیه اطلاعات شخصی را از داوطلب دریافت می کنند و با توجه به آن و با توجه به زمان موجود نسبت به برنامه ریزی حجم و زمان اقدام می کنند.

چرا پکیج شیمی حرف آخر انتخاب رتبه برتر ها است ؟

یکی از سوالاتی که معمولاً پرسیده می شود این است که آیا کسی با استفاده از شیمی حرف آخر توانسته است به رتبه و درصد خوبی دست یابد.

در پاسخ ، می توانیم رتبه های برتر کنکور 97 را که با استفاده از بسته شیمی دکتر شیروانی بدست آمده اند ، از جمله فائزه کیانفر ، جعفر قرایی ، رتبه 57 کنکور ، علیرضا راعی ، رتبه 354 تجربی ، محمدرضا خوشرو ، 59 ، میثم فرهمندی ، 39 و ...

جعفر قرایی درباره شیروانی صحبت می کند:

من واقعاً فقط می خواهم از استاد شیروانی تشکر کنم ، زیرا آنها هم در درک و هم در سرعت عمل بسیار به من کمک کردند و اینکه وقتی کتابهای درسی را می خواندم ، خیلی چیزها برای من مبهم بود ، اما در شیمی استاد شیروانی به هیچ وجه. .

تفاوت شیمی حرف آخر با سایر منابع آموزشی:

شیمی تنها منبع موجود در ایران است که برای اولین بار از هیچ یک از فرمول های کتاب درسی استفاده نمی کند و فقط با استفاده از 3 مدل صفر تا صد مسئله را در موسسه حرف آخر آموزش می دهد. این بانک علاوه بر منبع آموزشی ، بزرگترین بانک آزمون برای کنکور است. در نظر گرفته می شود و با استفاده از آن ، داوطلب به منابع آموزشی دیگری ، حتی کتاب آزمون ، احتیاج نخواهد داشت.

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی