موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

امروز به شما بهترین و موثرترین تدبیر تعلیم کامل و با کیفیت اساس ابتدایی در کنار حفظ سلامت فرزندانتان را که همان تعلیم نمایشی دروس ابتدایی با اجی مجی هست را نشان خواهیم داد. با مطالعه این مقاله تا انتها از هدیه خاص موسسه اجی مجی به ارزش دویست هزار تومان بهره مند شوید

 

تعلیم دروس ابتدایی فرمایشی مهم و جدی هست

همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد آمورش دروس ابتدایی نیازمند توجه و اهمیت خاصی هست چرا که دانش آموزان به تازگی وارد تعلیم شده­اند و هر گونه بی اهمیتی و بی توجهی در فرمایش تعلیم می تواند دشوارات زیادی را در مسیر پیشرفت تحصیلی آن ها داشته باشد. یک تعلیم غلط و غلط و با شیوه ناپسند در ابتدای راه دانش آموز، می­تواند آن را از درس دلسرد یا به کلی مسیر حیات او را تغییر دهد.

در ادامه می توانید اجی مجی اول دبستان را هم مشاهده بفرمایید.

 

در حالت کلی نمی شود ما بین اساس های گوناگون دوره ابتدایی تفاوتی قائل شد چرا که دروس این اساس ها بصورتی کاملا محسوس با یکدیگر در تماس هستن و هر اساس تعلیمی دارای جایگاه خاص و مهمی هست برای هموار شدن مسیر تعلیم دانش آموز زیاد مهم و کلیدی هست. هرگونه کوتاهی و عدم توجه به فرمایش تعلیم در هر اساس سبب برپایی دشوار های فراوانی در زمینه یادگیری می شود. به خاص دروس کاربردی و مهمی همچون ریاضی و علوم که از منابع مهم و اساسی تعلیم بوده و تا پایان راه تعلیم همراه دانش آموز شما خواهد بود.

در ادامه می توانید پکیج جامع اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

همین مشکلات عدم یادگیری را در دوران کنکور به راحتی می نیرو مشاهده کرد که حدود نیمی از داوطلبان کنکوردر دروس مهمی همچون  ریاضی درصد منفی را کسب می کنند. می‌نیرو گفت که فردی که درصد صفر در درسی کسب می‌کند به این معنی هست که آن را تعلیم ندیده و فردی که درصد منفی کسب می‌کند به این معنی هست که آن درس را اشتباه تعلیم دیده هست…

 

اپلیکیشن شاد و تعلیم مجازی

با توجه به مشکلات عدیده­ای که با ورود بیماری کرونا به کشور به وجود آمده هست. فقط راه برای تعلیم دروس مدرسه بصورت مجازی تعیین شده هست که این تعلیم مجازی هم از طریق برنامه شاد صورت می­گیرد. در این برنامه دانش آموز و آموزگار  به صورت مجازی و آنلاین می­نیروند با یکسایر در تماس باشند.

در ادامه می توانید پکیج رایگان اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

تعلیم با انیمیشن و تصویرسازی

در جهان امروز با افزایش سطح علمی جوامع بشری تعلیم جهانی به سمت تعلیم با شیوه های نوین و پیشرفته همچون تصویر سازی، انیمیشن و نقشه راه رفته که بر مبنای تکنولوژی های روز جهان انجام می شود. خوشبختانه در سال های اخیر تعلیم در ایران هم به همین سمت و سو جنبش کرده و تعلیم با روش­های سنتی و با هستفاده از روش های کهن و کلاسیک جای خود را به همین تعلیم های جهانی داده هست. قصد اصلی این روش تعلیمی تدریس مباحث مهم و کاربردی در قالب دهستان، قصه و انیمیشن با کیفیت بالهست که سبب لذت بخش تر شدن تعلیم علل الخصوص در اساس های ابتدایی می­شود. با این شیوه سایر نیازی نیست دانش آموز زمان زیادی را صرف حفظ کردن مطالب کند چرا که تعلیم با تصویر و انیمیشن و بصورت شهودی انجام می گیرد که این فرمایش سبب افزایش ماندگاری مطالب در مغز و یادگیری مطالب یکبار برای همیشه می شود. تا کنون نخستین مجموعه ای که تعلیم دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز جهان یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی هست.

 

اجی مجی برترین موسسه تعلیم مقطع ابتدایی با مصرف از تدریس نمایشی

همانطور که پیشتر هم اشاره شد موسسه اجی مجی فقط موسسه تعلیمی در مقطع ابتدایی هست که با روش های روز جهان در زمینه تعلیم همراه شده و تعلیمی در سطح معیارهای جهانی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. یکی از برترین ویژگی های موسسه اجی مجی علاوه بر مصرف از تکنولوژی های روزه جهان، بهره وری از مدرسین به اسم کشوری هست که با این تکنولوژی ها همراه شده اند تا سبب برپایی تعلیم روان و گیرا برای دانش آموزان این مقطع مهم و کلیدی شوند. موسسه اجی مجی این امکان را می دهد که در این روزها کرونا دانش آموزان بدون این که در کلاس های درس شرکت کنند از تعلیم هایی با کیفیت بالا و براساس معیارهای تعلیم جهانی برخوردار شوند.

در ادامه می توانید ریاضی اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

ویژگی های متمایز موسسه اجی مجی

یکی از مهمترین ویژگی های موسسه اجی و مجی تعلیم بصورت کاملا شهودی و با انیمیشن و در قالب دهستان می باشد. کاری که پیشتر توسط موسسه حرف آخر نیز به خوبی انجام شده هست. در واقع تعلیم بصورت نمایشی و در دل دهستان ها  و قصه های متنوع انجام می شود و دانش آموز بدون آن که خودش متوجه شود سنگین ترین و مفهومی ترین مطالب درسی را می آموزد. این دهستان ها با روش های روز جهان و به بصورت محیط های 3 بعدی طراحی شده و دانش آموز در قالب یک دهستان با مبحث مورد نظر آشنا می شود.

در ادامه می توانید علوم اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

مزیت سایر این موسسه مصرف از دو عروسک اجی مجی در تدریس هست که تداعی کننده محیط کلاس درس برای دانش آموزان هستند و با شیطنت ها و پرسشات ویژه خود مبحث را برای دانش آموز شما ملموس تر می کنند. در واقع اجی مجی نماینده دانش آموزان هستند و همه پرسشاتی که شدنی هست در ذهن دانش آموز شکل بگیرد توسط اجی مجی از هستاد پرسش می شود که این فرمایش به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

آموزگار های موسسه اجی مجی

برای تدریس پایه های تعلیمی در این موسسه از مدرسن باسم و اسم آشنای تعلیم کشور مصرف شده هست تا دانش آموزان بتوانند از تعلیمی جامع و کامل و بر پایه تکنولوژی های روز جهان  بهره مند شوند. تدریس دروس سال نخست ابتدایی برعهده خانم مینا قجر هست آموزگاری زیاد توانمند و دارای 10 سال سابقه تدریس در پایه نخست ابتدایی هستند که همواره حضور پررنگی در جشنواره های هستانی و کشوری بعنوان آموزگار و داور داشته هست. این پایه تعلیمی که از مهم ترین پایه های تعلیمی تلقی می شود بصورت کاملا روان و دهستانی هست که برای نخستین بار در این سطح و مقیاس پوشش کامل و جامع کل کتاب صورت گرفته هست.

 

تعلیم دروس ابتدایی با اجی مجی

 

تدریس پایه دوم ابتدایی را خانم نرجس نوربخش برعهده گرفته هست. زیادی از شما از طریق فضای مجازی با تعلیم های ایشان آشنایی دارید. خانم نرجس نوربخش یا همان ” خانم اجازه ” معروف همه دوره های روانشناسی را گذرانده و به خوبی با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشنهست همین فرمایش سبب شده تا تعلیم های ایشان بر پایه همین اختلالات صورت گیرد تا دانش آموز به راحتی مطالب را یاد بگیرد.  از ویژگی های بارز تعلیم ایشان تکرار بارها و بارها مطالب و مصرف از دهستان های متنوع هست که تعلیم را برای فرزندان شما لذت بخش کرده هست. خانم نوربخش علاوه بر تدریس دروس سعی به تعلیم آداب حیات و تعلیم کنترل عصبانیت را دارد.

در ادامه می توانید فارسی اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

تدریس اساس سوم که یکی از کلیدی ترین اساس های دوره ابتدایی هست بر عهده خانم ریحانه رضایی هست این اساس بعلت این که کم کم دانش آموزان از مرحله تعلیم مقدماتی بیرون می شوند و وارد مباحث مهم و کاربردی همچون جدول ضرب می شوند از اهمیت زیاد بالایی برخوردار هست. این مدرس جوان و با انگیزه تدریسی کاملا نمایش و گیرا را ارائه داده اند که مهمترین قسمت هیا تعلیم او می نیرو به کارتون تعلیمی شهر ماهی ها اشاره نمود. برای تمام بخش های تدریس سناریوهای شاد و گیرا در نظر گرفته شده هست تا دانش آموز بنیرود بدون خستگی و با لذت مباحث را بیاموزند.

 

تدریس سال چهارم ابتدایی بر عهده خانم فرزانه صدیقی قرار داده شده هست مدرسی خلاق و با تجربه که با تمام وجود به تعلیم مباحث این اساس می پردازد و در دهستان هایی متنوع که گاه خود نقش اصلی را ایفا میکند در کوشش هست تا تعلیمی در سطح جهانی را به منزل های شما بیاورد. از ویژگی های تدریس ایشان مینیرو به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به دهستان های تصویری و متحرک، هستفاده از سناریو های گوناگون با کمک اجی مجی، تدریس در سطح ها و هوش های گوناگون، حل تمام دغدغه های درس ریاضی و همچنین هستفاده از قطار اعداد برای تعلیم ریاضی اشاره کرد.

 

برای تدریس دروس سال پنجم و ششم چون حجم مطالب و همچنین شمار دروس غالبا از سال های پیش هست از چند آموزگار برای تعلیم هستفاده شده هست که همچون دیگر مدرسین این موسسه دارای رزمه کاری پربار و سابقه درخشانی در فرمایش تعلیم دوره ابتدایی هستند. تدریس کتاب اجتماعی و هدیه های آسمان توسط خانم مریم احمدپور انجام شده هست. شاید این دروس در نگاه نخست دروس زیاد سهولت تلقی شوند ولی با دقت در مورد هر یک از این دروس بخوبی مشخص می شود این دروس از درس های حفظی تلقی می شوند و نقش مدرس در علاقمند کردن دانش آموزان به این دروس زیاد مهم و غیر قابل انکار هست. برای نخستین بار در این اساس دروس متنی و حافظه ای با دهستان و انیمیشن صورت گرفته هست که سبب گیرا تر شدن تعلیم و اشتیاق دانش آموز برای یادگیری شده هست.

 

ریاضی اساس پنجم ابتدایی توسط خانم نیلوفر قهرمانی تدریس شده هست از مهم ترین دغدغه های خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با درس ریاضیهست که برای تحقق این قصد سعی به تعلیم ریاضی به شکل دهستانی و گیرا نموده هست به نحوی که دانش آموز از تعلیم ریاضی لذت ببرد. ویژگی های تدریس ایشان را می نیرو  تعلیم ریاضی با خنده، روی خوش، خلاق و سرزنده دانست.

 

بی شک یکی از سنگین ترین و پرمفهوم ترین دروس سال پنجم درس علوم تجربی هست که تدریس این درس را خانم زهرا بلیوند به عهده گرفته هست. از ویژگی های تدریس خانم بلیوند می نیرو به دوری از تعلیم مطالب زائد، تعلیم کامل و حتی فراتر از کتاب همچنین هستفاده از همه حواس بچه­ها اشاره کرد.

 

پارسی سال پنجم هم توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده هست. خانم دمیرچلی هم جزو اساتید مثال کشوری در حوزه ادبیات و پارسی ابتدایی بوده اند و این درس شیرین که البته یادگیری آن برای دانش آموزان سخت بوده هست را به ساده ترین شکل شدنی انجام داده اند.

 

مدرسین دروس ششم اجی مجی هم شبیه سال پنجم توسط چندین مدرس از جمله خانم مریم احمدی که تدریس مطالعات احتماعی و علوم ششم را به عهده دارند و نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی اساس ششم هستند، تدریس پارسی ششم هم شبیه پارسی پنجم توسط خانم اکرم دمرچلی انجام شده هست که همهی این افراد جزو مدرسین برتر کشوری بوده اند و سال ها سابقه براق در زمینه تدریس این دروس داشته اند و البته مبتکرین تعلیم شهودی و دهستان سرایی دروس در این اساس می‌باشند.

 

جهت هستفاده از تدریس­های بینظیر اساتید موسسه اجی مجی به آدرس سایت مرکزی اجی مجی www.ajjimajji.org  مراجعه کنید. برای خرید فرآوردهات اجی مجی نیز می توانید به فروشگاه اجی مجی مراجعه کنید.

 

دریافت 20 درصد از کل دروس هراساس به صورت کاملا مجانی

موسسه اجی مجی برای هستفاده همه دانش آموزان از این تدریس های بی­نظیر و همچنین آشنایی با روش­ها و ویژگی­های تدریس هر مدرس اقدام به ارسال مجانی 20درصد از فرآورده تعلیمی خود کرده هست. اما نکته حائز اهمیت این هست که این بیست درصد مجانی اجی و مجی مختص یک درس خاص نیست بلکه از همه دروس موجود در هر اساس گزینش شده هست و یک امتیاز زیاد خاص برای دانش آموزانی هست که به دنبال پیشرفت و افزایش قدرت یادگیری هستند. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی هست اساس تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما ارتباط بگیرند.

 

مشاوره خاص محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های ممتاز این موسسه که آن را از موسسات سایر متمایز می­کند وجود کارشناسان و مشاوران موسسه اجی مجی در کنار دانش آموزان هست که در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما نقش خاص ای خواهند داشت با پشتیبانی که توسط مشاورین انجام می‌شود دانش آموز سایر فقط نیست و می‌تواند از هدایت پشتیبان ها نیز بهره ببرد.

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی