موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

یکی از مشکلات اساسی والدین ، ​​دانش آموزان و حتی معلمان این روزها ، مسئله آموزش است که علی رغم تاجگذاری بسیار دشوار شده است. خصوصاً دانش آموزان ابتدایی که باید بنیادی محکم داشته باشند تا آینده آنها تحت تأثیر قرار نگیرد و بتوانند با اطلاعات کافی به سطوح بالاتر بروند. اما بهترین راه حل برای کرونا چیست؟ تا آخر با من بمانید تا راه حل را به شما ارائه دهم.

در ادامه می توانید پکیج های اجی مجی دوم دبستان را هم مشاهده بفرمایید.

چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟

دوره ابتدایی مهمترین دوره آموزشی برای یک دانشجو است ، بنابراین اگر در این دوره موفق باشید می توانید با پایه ای محکم وارد سالهای بعدی شوید. به مباحث بسیار توجه کنید.

در ادامه می توانید پکیج های اجی مجی دوم ابتدایی را هم مشاهده بفرمایید.

مشکلات اپلیکیشن شاد

سال گذشته ، وزارت آموزش و پرورش برنامه جالبی را برای جبران تعطیلی مدارس و نظارت بر تحصیل دانش آموزان از طریق فضای مجازی تهیه و به دانش آموزان و معلمان ارائه داد. این برنامه اولین تجربه سیستم آموزشی آموزش مجازی کشور است و مانند هر برنامه استارت آپ دیگری دارای اشکالات متعددی است.

در ادامه می توانید پکیج جامع دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

یکی از اصلی ترین مشکلات این برنامه این است که برخی از دانش آموزان می گویند که آنها از تلویزیون و آموزش مجازی به خوبی نمی فهمند و یادگیری آنها اتفاق نمی افتد. این از دو جهت درست است. اولاً ، در آموزش تلویزیونی ، فرصت ارائه هر درس بسیار کوتاه است و مطالب به سرعت بیان و رد می شوند ، به این معنی که در مورد چگونگی حل تمرین اصلاً بحث نشده است ، و همچنین اگر سوالی برای دانش آموز وجود دارد ، وقت پرسیدن نیست

در ادامه می توانید اجی مجی دوم دبستان را هم مشاهده بفرمایید.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی

با توجه به مشکلات ذکر شده و با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ، حتی به دلایل مختلف از جمله کمبود تلفن همراه ، امکان حضور در مناطق محروم که حتی اینترنت وجود ندارد حتی نمی تواند به شبکه شاد دسترسی داشته باشد تا دانشجو بتواند به این برنامه متصل شوید باشید و مطالب را یاد بگیرید.

در ادامه می توانید پکیج رایگان دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

بنابراین بهتر است به روشی تدریس کنید که برای دانش آموز جذاب باشد و دانش آموز بتواند با شرایط احتمالی مطالب را به خوبی فرا بگیرد و به یاد داشته باشید که یکی از این راه ها آموزش دانش آموز با انیمیشن و تصاویر است. این تصاویر برای مدت طولانی در ذهن دانش آموز باقی خواهد ماند و نگرانی در مورد آموزش آنها وجود ندارد و موفقیت تضمین می شود.

در ادامه می توانید فارسی دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار

متأسفانه از اوایل اسفند ماه سال گذشته ، همه دانش آموزان دبستان تحصیل را رها کرده اند و یا توجه بسیار کمی به آن کرده اند و این باعث شده است که آنها مطالب را آنطور که باید و شاید به خوبی یاد نگیرند و حتی به دلیل تنبلی خاصی در یادگیری باشند. زیرا با وجود بازگشایی مدارس ، میزان حضور در مدارس بسیار کم خواهد بود که این امر به ضرر دانش آموزان است.

در ادامه می توانید ریاضی دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

مهمترین نکته در مورد این دوره این است که دانشجویان سال اول با یک معضل بزرگ روبرو خواهند شد ، اما حرف آخر ، استفاده از آجی ماجی و روش تدریس ویژه وی ، خبرهای خوبی را برای والدین و فرزندانشان به ارمغان می آورد که دیگر نگران نباشند درس ها. یادگیری اجی و ماجی دو شخصیت عروسکی هستند که برادر هستند و دانش آموز کلاس هستند. دانش آموزان قرار است کل این مجموعه را با هم و در کنار این دو برادر و معلم باتجربه و دلسوز یاد بگیرند.

در ادامه می توانید علوم دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

معرفی نرجس نوربخش معلم دوم ابتدایی

خانم نوربخش یکی از بهترین معلمان نمونه کشور است که کلاس دوم دبستان را تدریس می کند و بین اجی و ماجی به "خانم اجازه" معروف است. یادگیری با کمک بیان شیوا و آموزش بسیار ساده و قابل درک این معلمان عزیز آسان تر خواهد بود.

در ادامه می توانید هدیه های آسمانی دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

20 درصد از محتوای آموزشی رایگان

دانش آموزان عزیز ابتدایی می توانید 20٪ از این مجموعه را بصورت رایگان در اختیار داشته باشید و با مشاهده تعالیم خانم نوربخش مطمئن باشید که چقدر می تواند در آموزش و یادگیری مثر باشد.

  • ۹۹/۰۸/۰۴
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی