موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

خستگی در طول مطالعه
گاهی اوقات با داوطلبانی روبرو می شوم که می گویند: «آقا ، ما چند روز درس می خوانیم اما چند روز بعد احساس خستگی می کنیم و نمی توانیم مثل قبل درس بخوانیم یا گاهی آنقدر خسته می شویم که حتی نمی توانیم یک صفحه را مطالعه کنیم. "

خوب ، ابتدا بیایید علت اصلی را پیدا کنیم ، ببینیم علت چنین مشکلی چه می تواند باشد ، و سپس یک راه حل ارائه دهیم.

شما ممکن است برنامه خوبی نداشته باشید: داشتن یک برنامه اصولی به شما کمک می کند تا برای همه دروس وقت بگذارید و آنها را به موقع مطالعه کنید.

همچنین ، یک برنامه ریزی اصولی علاوه بر اینکه تمام دروس را پوشش می دهد و حتی یک نکته را از دست نمی دهد ، در زمان های مناسب زمان استراحت به شما می دهد که خستگی خواندن و انرژی کافی را برای دفعات بعدی مطالعه از بین می برد. شما دارید

بهتر است نگاهی به برنامه ریزی خود بیندازید و ببینید که طبق اصول چقدر نوشته شده است و آیا زمان استراحت برای شما وجود دارد یا خیر ، اگر برنامه ریزی شما مناسب نیست ، حتما در برنامه ریزی خود تجدید نظر کنید.

سبک زندگی خود را تغییر دهید: شاید فکر کردن در مورد کنکور و استرس آن باعث شود که شما چیزی جز مطالعه نداشته باشید و این باعث می شود بیشتر وقت خود را در خانه بگذرانید.

بدن و مغز انسان برای اینکه همیشه سالم باشد و عملکرد بالایی داشته باشد به موارد زیادی نیاز دارد.

به عنوان مثال ، ورزش باعث می شود اکسیژن کافی به مغز و سایر اندام های بدن شما برسد و گردش خون را تنظیم کند. آنها همیشه خون کافی برای دریافت اکسیژن و مواد مغذی از آن دریافت می کنند.

یا اینکه تغذیه مناسب انرژی کافی را از غذایی که می خورید دریافت کرده و در هنگام مطالعه از آن انرژی استفاده می کنید.

نور خورشید را نادیده نگیرید و سعی کنید مدتی در طول روز در معرض نور آفتاب قرار بگیرید. نور خورشید تأثیرات مهمی بر بدن دارد که می توان به شرح زیر اشاره کرد.

افزایش سطح ویتامین D
خوش خلقی و خوشبختی
به داشتن خواب بهتر کمک کنید
این موارد می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد شما داشته باشد ، اما اگر این کارها را انجام داده اید و خستگی های گاه و بی گاه شما همچنان شما را آزار می دهد ، حتما با یک مشاور مشورت کنید تا با بررسی ویژگی های خود ، علت را پیدا کرده و راه حلی پیدا کنید. حاضر.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی