موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

بررسی تخصصی ادبیات جامع استاد محسن منتظری

ادبیات فارسی همیشه یکی از درس هایی برای دانش آموزان محسوب می شود که کسل کننده و وقت گیر است به طوری که حتی در امتحان ها هم برای خواندن آن کلنجار می روند چه برسد برای کنکور!!! اکثر دانش آموزان بر این باورند که زدن هر تست در 41 ثانیه و از همه مهم تر تست هایی که جواب شان صحیح باشد و به ازای هر تستی که می زنید بتوانید به 4درصد در کنکور دست پیدا کنید کار هر کسی نیست ولی دوستان باید بدانید که اگر راهش را بلد باشید یعنی بدانید از چه منبعی استفاده کنید دیگر ادبیات آن ادبیات کسل کننده نخواهد بود می شود درس مورد علاقه ات!!! خب کافی است یک گشتی در میان منابع بزنید و با انواع آن ها آشنا بشید اما من قصد دارم شما را با ادبیات جامع حرف آخر آشنا کنم.

دوستان برای رسیدن به موفقیت در حالی که دانش آموز هستید یا یک فرد شاغل و زمان زیادی ندارید باید منبعی را انتخاب کنید که در عین کامل بودن بتواند به شما در زمان کم تمامی درس ها را بیاموزد و شما را به پیشرفت نزدیک و نزدیک تر کند و در نهایت شما را به هدفتان برساند.

 معرفی پکیج ادبیات جامع حرف آخر نظام جدید

به دلیل ضریب بالا ، ادبیات از نظر اهمیت در راس دروس عمومی است. ادبیات جامع حرف آخر شامل 5 عنوان است: تاریخ ادبیات ، شباهت معنایی ، آرایه های ادبی ، زبان فارسی و هجی و واژگان. کل زمان اختصاص داده شده به این دوره در کنکور 18 دقیقه است ، بنابراین حتی در صورت امکان می توانید در آزمون های ادبیات کمتر از این زمان شرکت کنید تا در سایر دوره ها صرفه جویی کنید.

این کار را می توان با استاد منتظری انجام داد زیرا وی ادبیات را به صورت تصویرگری ، شهود و الگو تدریس می کند و شما می توانید با یادآوری الگوها و انیمیشن های موجود به این درس به درستی و سریع پاسخ دهید. استاد منتظری ادبیات را به یک داستان تبدیل کرده و آن را با گویش های مختلف به گونه ای آموزش داده است که از درس خسته نشوید و از تدریس آن خسته نشوید.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

پکیج تاریخ ادبیات حرف آخر

استاد منتظری برای تک به تک شعرا و نویسندگان در این پکیج داستانی مختلف ساخته اند و در این داستان ها از لهجه های مختلف استفاده می کنند که بسیار این درس یا مبحث را برای شما جذاب و دیدنی ساخته اند سهم این مبحث از سوالات کنکور 3 سوال و 12 درصد می باشد.

پکیج املا و لغت حرف آخر

این محصول با انیمیشن های منحصر به فرد آموزش داده می شود تا در یک انیمیشن جذاب کلمات زیادی را با مفهوم آنها بیاموزید و در این انیمیشن ها تعدادی شخصیت وجود دارد که شما را وادار می کند به سوالات کنکور پاسخ دهید. کمک کنید زیرا آنها را به خاطر می سپارید و جواب را خیلی سریعتر دریافت خواهید کرد. سهم این مبحث در سوالات کنکور 5 سوال و 20٪ است.

پکیج آرایه های ادبی حرف آخر

در این بسته ، استاد منتظری با استفاده از الگوهای منحصر به فرد خود ، این قسمت را که ممکن است برای شما دشوار ، حجیم و وقت گیر باشد ، به راحتی و با لهجه های مختلف آموزش داده اند ، گویی که برای هر آرایه یک پرونده جداگانه در ذهن شماست. وجود دارد ، با پرداختن به آن ، کافی است آن پرونده را باز کرده و به آن دسترسی پیدا کرده و پاسخ را دریافت کنید. سهم آرایه های ادبی در سوالات کنکور 3 سوال و 12٪ است.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

پکیج قرابت معنایی حرف آخر

در این پکیج به شما آموزش داده می شود که اصلا چگونه بتوانید به مفهوم یک بیت دست پیدا کنید و آن را به خوبی متوجه شوید چگونه شعر را بخوانید و چگونه به بررسی قرابت معنایی آن بپردازید فقط کافی است با الگوهای استاد منتظری پیش بروید تا در کم ترین زمان به نتیجه برسید. . سهم قرابت معنایی از سوالات کنکور 9 سوال و بیشترین درصد ادبیات به این مبحث اختصاص پیدا کرده که 36 درصد می باشد.

پکیج زبان فارسی حرف آخر

پکیج زبان فارسی حرف آخر با الگوهای منحصر به فرد استاد منتظری به شما تدریس داده می شود. ایشان برای راحت تر شدن کار و یادگیری بهتر این مبحث از مثال های بسیاری استفاده می کنند و تک تک آن ها را به طور کامل به شما آموزش می دهند. سهم این بخش از سوالات کنکور هم 5 سوال و 20 درصد می باشد.

معرفی استاد محسن منتظری/ استاد ادبیات حرف آخر

استاد محسن منتظری مدرس ادبیات فارسی کنکور در آموزشگاه های کشور هستند و کارشناس گروه هماهنگی دفتر آموزش و کارشناس گروه برنامه ریزی و توسعه دفتر آموزش در وزارت نیرو بودند. همچنین ایشان کارشناس گروه توسعه آموزش دفتر آموزش تا سال 86 در تحقیقات و فناوری بوده اند.

در ادامه می توانید پکیج کامل حرف آخر رشته تجربی نظام جدید، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید.

ویژگی تدریس استاد منتظری

استاد منتظری برای هر بخش از ادبیات ، به عنوان مثال ، برای هجی و واژگان انیمیشن های آموزشی در بخش نحوه خواندن شعر و در نهایت یادگیری معنای آن ، در آرایه و زبان فارسی ، الگوها و شهود ، برنامه های خاصی دارد. که انجام شده است و در تاریخ ادبیات استفاده از داستان ها و تصاویر جالب برای یادگیری بهتر داوطلبان استفاده شده است.

استاد منتظری سه سال وقت و تلاش زیادی را صرف ایجاد چنین برنامه های خاصی و ساخت انیمیشن ، تصاویر و ... کرده است. یکی از ویژگی های این معلم در تدریس خود و اینکه داوطلبان بیشتری را به تدریس وی جلب می کند این است که بسیار شوخ طبع و پر انرژی است و تمام قسمت ها را با لهجه ها و گویش های مختلف آموزش می دهد.

آنها همچنین به شما می آموزند که چگونه در ابتدای مطالعه هر مبحث را به درستی مطالعه کنید و به شما می آموزند که چگونه هر مبحث را با استفاده از تستهای زیادی که حل می کند ، تست کنید.

این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

این بسته را همه افراد در هر سن و سال چه جدید و چه پیر و یا مدت ها از کنکور دور بوده و تقریباً از ادبیات حافظه ندارند می توانند استفاده کنند ، زیرا این بسته برای آنها مناسب است. شما از صفر تا صد آموزش دیده اید. اگر در این دوره ضعیف هستید یا پایه محکمی دارید ، می توانید با این بسته به درصد های بالایی نیز برسید.

 

برنامه ریزی برای مطالعه این محصول به چه صورت می باشد؟

ما مشاوران موسسه حرف آخر با توجه به شرایط شما با استفاده از فایلی که برای شما عزیزان ایجاد می کنیم ، برنامه ای را در اختیار شما قرار می دهیم ، در این بین ، برای خاص بودن این برنامه ، شما نیز سطح بندی می کنید تست. این آزمون تعیین می کند که شما در همه دوره ها چه وضعیتی دارید ، آیا پایه ضعیف یا قوی دارید و سپس برنامه ای با توجه به دی وی دی ها برای شما تنظیم می شود تا بدانید چگونه با آن دی وی دی ها کار کنید و نتیجه بگیرید.

چرا این محصول را بخریم؟

در این پکیج شما دلزده و خسته نمی شوید!!! همه چیز بر وفق مراد است چون که استاد منتظری با بیانی شیوا و لهجه های فوق بامزه ادبیات را به شما می آموزند. کامل است و در کمترین زمان آن را یاد خواهید گرفت. افرادی که شاغلید این پکیج برای شما عالی است چون که هم آن را خوب یاد میگیرید و با روش های سریع تست زنی استاد به درصد بالا هم دست پیدا می کنید. بیان ساده است و یادگیری درس از زبان استاد بسیار ساده تر!!!

می توانید کامل مقاله را در سایت مرکزی حرف آخر مطالعه بکنید.

 

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی