موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

قبولی در کنکور با روش های فوق العاده حرف آخر
سال هاست که تکنولوژی در حال پیشرفت است و هر بار محصول یا ابزار جدیدی ابداع می‌شود و تنها هدف هم راحت کردن کار یک فرد است. اما این پیشرفت تکنولوژی از بخش آموزش هم غافل نمانده و به آن نفوذ پیدا کرده است. امروز به شما بهترین موسسه کنکور ایران که با آخرین تکنولوژی آموزشی در حال آماده سازی داوطلبان برای کنکور است را معرفی خواهیم کرد. مطمئنا نام موسسه حرف آخر را حداقل یکبار شنیده اید! تنها موسسه ایرانی که آموزش با استفاده از روش های کلاسیک و حفظ کردن و استفاده از فرمول را کاملا کنار گذاشته و در حال آموزش با استفاده از انیمیشن، الگو و تصویر سازی است. سبکی که یکبار برای همیشه داوطلبان کنکور را از چنگ روش های قدیمی نجات خواهد داد.

در سبک آموزشی موسسه تمامی دروس به صورت صفر تا صد با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی تدریس می‌شود. میزیت این روش علاوه بر جذاب بودن و عدم کسل شدن مخاطب هنگام آموزش، آسان سازی مسیر آموزش است، چرا که این بار به جای اینکه داوطلب زمان زیادی را صرف حفظ کردن یک مطلب کند با استفاده از تصویر سازی این بار آن را لمس و درک خواهد کرد. همچنین دومین مزیت تصویر سازی، افزایش ماندگاری مطالب در ذهن است که بر خلاف سایر روش ها این بار مطالب ماندگاری چند برابر در ذهن پیدا خواهند کرد. تمامی این راهکار ها توسط حرف اخر بنیان گذاری شده است که داوطلب با استفاده از آن به آرزوهای خود دست پیدا خواهد کرد.

اما یک سورپرایز ویژه برای داوطلبان کنکوری که سرنوشت آن ها را در 100 روز تغیر خواهد داد!!!

پروژه 6040 حرف آخر! آموزش کل کنکور در دو ماه:
با توجه به اینکه تا روز کنکور کمتر از 5 ماه زمان باقی مانده است عده زیادی از داوطلبان استرس تمام کردن دروس را گرفته اند و عده ای دیگر به هر دلیلی تا کنون شروع به مطالعه نکرده اند که موسسه حرف آخر برای این داوطلبان پروژه 6040 را آماده سازی کرده است که داوطلب در 100 روز هر آنچه برای کنکور خود نیاز دارد بدست خواهد آورد. این پروژه از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش شصت روزه و یک بخش چهل روزه! در بخش اول صفر تا صد دروس کنکور را به کمک اساتید و تدریس های حرف آخر آموزش خواهید دید آن هم در 60 روز؛ در بخش دوم هم زمان مرور، محک و تست زنی است که داوطلب در 40 روز بیست بار کل دروس کنکور خود را مرور می‌کند و بیست آزمون شبیه ساز کنکور حل خواهد کرد.

پیشتر در سایت دیجیاتو راجع به پروژه 6040 حرف آخر و اهمیت آن در کنکور مطلبی نوشته شده است.

شاید برای شما هم باور کردنی نباشد! فقط در 60 روز کل کنکور؟؟ در 40 روز بیست بار مرور کل دروس؟؟ اما این پروژه از سال 67 ارائه می‌شود و افراد زیادی با استفاده از آن به نتیجه رسیده اند و نتیجه خود را پس داده است. از این افراد می‌توان به روژین و هانا یاری دو قلوهای افسانه ای با رتبه 12 و 18، تورج جعفری رتبه 187، مجتبی سعادت پیشه و مانی مرتضایی که بعد از 13 سال از رشته ریاضی تصمیم به شرکت در کنکور تجربی گرفتند و به رتبه های 390 و 641 رسیدند و بسیاری از افراد دیگر. برای آشنایی کامل با پروژه 6040 حرف آخر و مشاهده تدریس های این پکیج کافی است به صفحه 5 روز با حرف آخر مراجعه کنید.

قیمت محصولات حرف آخر به چه صورت می باشد؟
در کنار منابع این موسسه داوطلبان کنکور از مشاوره کاملا تخصصی هم بهره مند خواهند شد به صورتی که دیگر نیاز به مشاور ندارند و هر آنچه که برای مشاهده و استفاده از محتواهای آموزشی این موسسه نیاز دارند به آن ها آموزش داده می‌شود و تنها کاری که باید انجام دهد، تلاش و تمرین و تکرار و حل تست است. موسسه استاد منتظری داوطلب را از هر منبع دیگر اعم از کتاب و کلاس و مشاور و حتی آزمون بی نیاز خواهد کرد چرا که در این موسسه کنار منابع، آزمون برای محک زدن و تمرین برای داوطلب ارسال می‌شود که سبک کاملا متفاوت با سایر آزمون ها دارد. این آزمون ها توسط برترین طراح های سوالات هر درس در ایران طرح شده اند و نقش به سزایی در موفقیت داوطلب ایفا خواهند کرد.

آزمون های حرف آخر سبک کاملا متفاوتی نسبت به سایر آزمون های آزمایشی دارند. به طوری که در این آزمون ها شما دیگر با پاسخنامه سر و کار ندارید بلکه آن چیزی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت پاسخ نما خواهد بود. پاسخنما یعنی پاسخ برای شما به نمایش گذاشته می‌شود و اساتید برای هر سوال از آزمون ها ابتدا درسنامه مربوطه را خواهند گفت، سپس تست را حل خواهند کرد و در نهایت تست را به شیوه های مختلف بیان می‌کنند که باعث افزایش تسلط داوطلب می‌شود. برای اطلا از لیست قیمت محصولات حرف آخر نظام جدید و نظام قدیم کافیست وارد سایت مرکزی موسسه شوید.

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی