موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر بهترین راه حل قبولی در کنکور
کنکور؛ بزرگترین ماراتن علمی کشور که هر خانه و هرفردی با آن مواجه شده است. کنکور هم مانند هر حرفه دیگری نیازمند ابزار و امکانات خود است که این ابزار و امکانات همان منابع کنکور هستند. اما با توجه به گستردگی منابع کنکور و عدم شناخت کامل داوطلبان امروز به شما بهترین موسسه آموزشی کنکور ایران یعنی حرف آخر را معرفی می‌کنیم که با سبکی کاملا نوین و با بهره گیری از بهترین تکنولوژی آموزشی اقدام به تدریس دروس کنکور کرده است و در سال 98 هم با بالاترین بازدهی ممکن (51 رتبه زیر 300) همه را شگفت زده کرد.

استاد منتظری

ممکن است بارها نام استاد عبدالرضا منتظری را در شبکه های مجازی یا برنامه های تلویزیونی و حتی اخبار سراسری دیده باشید؛ مدرس ریاضیات کنکور و مدیر عامل موسسه حرف آخر که این موسسه را در سال 1390 تاسیس کرد و برخلاف سایر موسسات و منابع آموزشی کنکور را به سبک پویا نمایی برای کل دروس تدریس کرد. این موسسه از برترین اساتید کنکور ایران تشکیل شده است که از بین آن ها می‌توان به استاد پیمان کامیار که فیزیک را از حالت فرمولی دراورده اند؛ استاد شیروانی که کل مسائل شیمی را در سه ساعت و با سه الگو بدون فرمول آموزش می‌دهند و استاد علیرضا یوسفیانپور که به کمک تدریس بینظیر او در درس دینی فراموشی را به فراموشی خواهید سپرد تشکیل شده است. برای آشنایی کامل با این موسسه می‌توانید وارد سایت حرف آخر شوید و از آموزش های رایگان استفاده کنید.

با پروژه 6040 حرف آخر نظام جدید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید!
تا روز کنکور حدودا 5 ماه باقی مانده است و استرس کسب بهترین نتیجه به جان داوطلبان و والدین افتاده است. همه به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند اما متاسفانه به دلیل کمبود زمان اکثرا در بازه زمانی کنونی ناامید هستند. اما نگران نباشید!!! موسسه حرف آخر یک پروژه با نام 6040 مختص داوطلبانی دارد که تا کنون نتوانسته اند آنگونه که باید درس بخوانند. پروژه 6040 حرف آخر همانگونه که از اسمش پیداست به دو بخش 60 و 40 تقسیم می‌شود. و هر بخش بیانگر یک بازه زمانی است. پروژه 60 یعنی شصت روز آموزش کل دروس کنکور و منظور از پروژه 40 هم چهل روز برای مرور، محک، جمع بندی و حل تست است. یعنی داوطلب در یک بازه زمانی 100 روزه با هرروز 9 ساعت می‌تواند پرونده کل دروس را با بیست بار مرور و حل بیست آزمون جامع ببندد.

پروژه 6040

شاید برای شما هم سوال شود که ایا این پروژه ناقص است یا حتما همه مطالب را پوشش نداده است!! اما مطمئن باشید این پروژه کامل است و صفر تا صد نکات را پوشش داده است. دلیل این ادعا در پروژه 40 اثبات می‌شود که تمامی تست های کنکور 98 برای داوطلب قرار داده شده است و برای پاسخ دادن به آن تست ها داوطلب باید روی کل مطالب کنکور مسلط باشد پس وجود این تست ها در آزمون های حرف اخر نشان از این است که این پروژه کامل است و هر آنچه برای پاسخگویی به تست های کنکور نیاز است داوطلب آموزش خواهد دید. دومین دلیل کامل بودن این پروژه نتیجه هایی است که با استفاده از آن بدست آمده است و سال قبل افراد زیادی مانند بهزاد خادمی، رژین و هانا یاری، مجتبی سعادت پیشه و .. توانستند با استفاده از پروژه 6040 حرف اخر به رتبه برسند.

20 درصد از پروژه 6040 به صورت رایگان!!!!
پروژه 6040 برای اولین بار در ایران در سال 1397 رونمایی شد و بعد از دوسال نتیجه توانست نظر ها را به خود جلب کند و برای افرادی که بین انتخاب منابع شک دارند هم یک سورپرایز ویژه دارد که در ادامه خواهید شنید. اما از ویژگی های این پروژه که از سایر منابع آن را متمایز می‌سازد سبک آموزش آن است که صفر تا صد مطالب با استفاده از الگو و انیمیشن تدریس می‌شود. الگو تاثیر بی نظیری در افزایش قدرت و سرعت تست زنی داوطلب دارد و تصویر سازی یا همان انیمیشن باعث می‌شود داوطلب در عین یاد گیری آسان و سریع تر نسبت به روش های کلاسیک باعث می‌شود تا داوطلب به جای حفظ هر مبحث یا مطلب آن را لمس کند.

اما سورپرایز حرف آخر برای داوطلبانی که در انتخاب منابع تردید دارند یک پکیج حاوی بیست درصد از پروژه 6040 به صورت کاملا رایگان است. این پکیج از تدریس کل دروس تشکیل شده است و برای هر درس شما از تدریسی که در پکیج 604 وجود دارد بهره مند خواهید شد. در کنار این پکیج برای شما برنامه دقیق مطالعاتی نیز ارسال خواهد شد که که برای شما مدت زمان و حجمی که قرار است هرروز مطالعه کنید مشخص شده است. در کنار این پکیج یک کتاب کار برای شما ارسال خواهد شد که تمامی اسلاید های آموزشی نیز در داخل آن وجود دارد و دیگر نیازی به نوشتن ندارید. در داخل کتاب کار برای هرروز آزمون وجود دارد که بتوانید خود را محک بزنید. در واقع با استفاده از پکیج 5 روز با حرف آخر علاوه بر اینکه 20 درصد رایگان از پروژه 6040 را دریافت خواهید کرد در 5 روز می‌توانید به 40 تست قطعی کنکور نیز پاسخ دهید.

برای دریافت 20 درصد از پروژه 6040 به صورت رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) کافیست با سایت مرکزی حرف آخر تماس بگیرید:

021-66576182

021-66566623

021-66576371

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی