موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

دانش آموزان اول ابتدایی برای اینکه بتوانند به پایه ای قوی دست پیدا کنند باید به خوبی الفبا و ریاضی را فرابگیرند تا در آینده اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد اما این روزها و با وجود مشکلاتی نظیر کرونا دیگر بچه ها نمی توانند به صورت حضوری در کلاس باشند و این اتفاق کار را هم برای والدین دانش آموز هم برای معلم بسیار دشوار می سازد و هم چنین باعث می شود تا والدین واهمه داشته باشند تا آینده فرزندان شان به چه صورت خواهد بود؟ اما راه حل برای این مشکل چیست؟ اجی مجی راه حل این مشکل است.

چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟
مهم ترین بخش در کل دوران مدرسه برای دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد به طوری که اگر در این دوران دانش آموز به تمامی دروس به خصوص ادبیات فارسی مسلط باشد تا انتهای دوران دانشگاه و … از لحاظ نوشتاری به مشکلی برنخواهند خورد و این یعنی این که باید در این دوران وقت بسیاری برای یادگیری دانش آموز صرف شود.

مشکلات اپلیکیشن شاد
به نقل از خبرگذاری تحلیلی ایران برنامه شاد برنامه ای است که برای آموزش آنلاین دانش آموزان ایجاد شده است که متاسفانه مشکلاتی را به همراه خود دارد. یکی از مشکلات اساسی این برنامه این است که چون تنها در گوشی یا تبلت اجرا می کند بسیاری از دانش آموزان که دارای وضع مالی مناسبی نیستند نمی توانند از این برنامه استفاده کنند و در آموزش به مشکل بر میخورند. اما تنها داشتن گوشی و تبلت کفایت نمی کند چرا که داشتن اینترنت هم ضروری است که با وجود مشکلات مالی متعددی که برای خانواده ها وجود دارد کل آموزش را به چالش کشیده است.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی
با توجه به مشکلات فراوانی که در این مورد مطرح شد و همچنین عدم یادگیری کافی اکثر دانش آموزان با آموزش مجازی به خاطر تایم کم آموزش و حجم بالای مباحث و هم چنین سوال هایی که ممکن است برای دانش آموز پیش بیاید و اگر به پاسخ آن ها دست پیدا نکند با پابه ای بیش از پیش ضعیف تر به مراحل بعدی راه پیدا خواهد کرد که موضوع فقط به این جا ختم نمی شود چون که ممکن است در آینده به مشکلات بزرگ تری تبدیل شده و گریبان گیر دانش اموز و والدین او بشود.

پس با این اوصاف آموزش مجازی نمی تواند برای دانش آموز ابتدایی کافی باشد و نیاز است که اساسی تر با او کار شود تا بتواند به درک بالایی از مطالب دست پیدا کند. در این میان بهتر است تا داوطلب مطالب را جای حفظ کردن با تصویر آموزش ببیند تا مطالب به خوبی در ذهنش نقش ببندد و تا سال ها آن را به خاطر داشته باشد چون که تصاویر تا مدت ها در ذهن انسان می مانند.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
اجی مجی یک سبک آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی می باشد؛ همه ما مطلع هستیم که یادگیری با روش های قدیمی چه قدر خسته کننده و حوصله سر بر است و به خصوص برای نسل جدید که اکثرا به تکنولوژی هایی مانند موبایل خو گرفته اند و همواره باید به اجبار آن ها را به سمت درس برد؛ اما چه می‌شود که آموزش آن قدر شیرین و دلنشین باشد که دانش آموزی که به زور سمت درس نمی‌رفت الان با اشتیاق و ذوق فراوان بخواهد پای درس های خود بنشیند؟ اجی و مجی دو شخصیت عروسکی و خواهر و برادری هستند که در کلاس حاضر شده و دانش اموزان ان کلاس محسوب می شوند.

اجی مجی
معرفی مینا قجر معلم اول ابتدایی مجموعه اجی مجی
خانم مینا قجر از اساتید نمونه کشور و بهترین معلم اول دبستان می باشند که با زکاوت و دانش خود امر یادگیری را برای دانش آموزان به ساده ترین کار ممکن تبدیل کرده اند.

20 درصد از محتوای آموزشی رایگان
شما دانش آموزان عزیز ابتدایی می توانید 20 درصد از این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و با دیدن تدریس های خانم مینا قجر به این یقین برسید که چقدر می تواند در آموزش و یادگیری شما موثر باشد.

برای خرید پکیج های اجی مجی می توانید به سایت مرکزی اجی مجی به نشانی ajjimajji.org مراجعه کنید و علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، خریدی مطمئن را تجربه نمایید. با شماره های سایت مرکزی اجی مجی هم می توانید تماس بگیرید.

02166566623
02166576182

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی