موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

یکی از مواردی که شما را از یادگیری بازمی دارد ، مکان یادگیری شماست. مکانی که افراد زیادی در آن حضور دارند و افراد زیادی سرعت تحصیل شما را کم می کنند. یک منطقه مطالعه خوب باید از نور و درجه حرارت خوبی برخوردار باشد. نوری که باعث اختلال در چشم و دمای متعادل نشود. علاوه بر این ، ما انتظار داریم که نظم و هماهنگی مناسبی را در منطقه مورد مطالعه مشاهده کنیم. وجود گیاهان ، گلها و عکسهای زیبا در ضمیر ناخودآگاه تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت و به طور طبیعی با تمرکز 100٪ در روحیه خوب سرعت مطالعه را تجربه خواهید کرد.

 

بیشتر کار کن!

در برخی موارد ، خلاص شدن از وسواس مطالعه غیرممکن است و شما مجبور خواهید بود که آهسته خواندن را از راه دیگری جبران کنید. یکی از بهترین راههای مقابله با کند خواندن این است که زمان مطالعه خود را در طول روز افزایش دهید. برای این کار باید سعی کنید بیشترین وقت را در خانه خود داشته باشید ، میزان لذت خود را کاهش دهید و از زمان تلف شده ای که در طول روز از دست می دهید استفاده کنید. این باعث می شود ساعت مطالعه روزانه شما افزایش یابد و زمان آهسته مطالعه شما جبران شود.

 

بعضی اوقات برو دور ، از کاناپه پیاده شو و یک لیوان نسکافه بنوش!

برخی از کارگران معدن فکر می کنند اگر بدون استراحت و به طور مداوم تمرین کنند ، نتایج بسیار خوبی کسب می کنند. گرچه این عزیزان کاملاً اشتباه می کنند. توجه داشته باشید که برای ادامه تحصیل با انرژی بسیار بیشتر ، نیاز به استراحت دارید. برای یادگیری با کیفیت ، شما باید در هنگام مطالعه انرژی داشته باشید ، بنابراین باید استراحت کنید. بنابراین این نکته را در ذهن داشته باشید تا سرعت خواندن سریع داشته باشید.

  • ۹۹/۰۷/۱۳
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی