موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

دین و زندگی در گذشته ، حال و آینده تنها دوستان همه ما خواهد بود. دین و زندگی به تنهایی بار همه کمبودهای ما را به دوش می کشد و همیشه در داستان برتری ما نقش ابرقهرمان را بازی می کنیم. در همان لحظه ای که درصد رتبه بندی را بررسی می کنیم ، فقط می توانیم تصور کنیم که دین و زندگی 100 ضربه خورده اند. آرزویی که می تواند تحقق یابد. البته به راحتی سالهای گذشته نیست.برای دیدن عدد سه رقمی 100 در جلوی این دوره ، باید اقدامات مختلفی انجام دهید. فقط با حافظه نمی توانید کاری انجام دهید. صرف یادآوری کتابهای درسی دیگر برای شما کافی نیست. آزمون هایی را می بینید که با ترکیب چندین فصل از دو یا سه کتاب در مورد دین و زندگی طراحی شده اند. دیگر نمی توانید با دین و زندگی 100٪ شوخی کنید.

 

 

 

اول از همه ، توصیه می شود که یک مداد و قلم جادویی را به همراه داشته باشید.

فرض کنید برای اولین بار دین می خوانید. به همین دلیل بهتر است دورانی از این دوره را از روی یک کتاب درسی بخوانید تا با محتوای کلی دوره آشنا شوید. پس از مطالعه اولیه ، می توانید امتحانات سراسری سال های اخیر را بررسی کنید تا دریابید کدام طراحان کنکور بیشترین علاقه را به این سال ها دارند. پس از انجام این دو مرحله ، اکنون باید آخرین ضربه را وارد کنید.

 

برای این منظور ، شما باید هر پاراگراف از دوره را با دقت مطالعه کنید ، و اگر محتوای مهمی پیدا کردید ، آن را علامت گذاری کنید تا در سری بعدی در مدت زمان کوتاهی بتوانید محتوای مهم دوره را مرور کنید. فراموش نکنید که نکات اصلی را که از یک درس می گیرید یادداشت کنید و آنها را به طور تمیز از کتاب کمک آموزشی یا هر مکان دیگری که به کتاب درسی می گیرید منتقل کنید. به این ترتیب می توانید کتاب های درسی را به منابع منحصر به فرد تبدیل کنید.

 

البته فراموش نکنید که نوشتن می تواند تأثیر مثبت زیادی در روند یادگیری شما داشته باشد. شما باید در هر دوره مهارت داشته باشید تا بسیار دقیق آن را به خود یا دوستان خود بیاموزید و همیشه می توانید مهارت های دوره را روی کاغذ خلاصه کنید. هیچ مشکل کوچکی نباید در بینایی شما پنهان شود.

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی