موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

شیمی حرف آخر

شیمی حرف آخر

امروز میخواهیم در مورد شیمی حرف آخر یکسری توضیحاتی با شما در میان بگذاریم.

در دو گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضیات ، شیمی یک دوره عمومی با ضرایب مختلف است.

ضریب این دوره در منطقه آزمایشی 9 و در حوزه ریاضیات 6 است.

شیمی ترکیبی از حافظه ، مفاهیم و محاسبه پذیری است ، بنابراین شیمی باید متفاوت از سایر دروس مطالعه شود.

تجزیه و تحلیل کنکور در سال های اخیر به وضوح نشان می دهد که شیمی در سال های اخیر رو به رشد بوده و هر ساله پیچیده تر و مفهومی می شود. علاوه بر این ، اطلاعات بیشتر و بیشتری در مورد مفاهیم و مشکلات در حافظه ظاهر می شود ، بنابراین می توان گفت که این مشکل 50٪ است.

با توجه به اینکه شیمی بخشی از دوره است ، به دو قسمت تقسیم می شود: 1. محاسبات 2. مفهوم حافظه. معنای مطلب مشاهده و تکرار است.

قابل توجه داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فیزیک

بیایید به آمار واکنش متقاضیان کنکور 97 در رشته شیمی نگاه کنیم:

97،518،984 نفر در گروه آزمایشی و 134،058 نفر در گروه ریاضیات در آزمون ورودی شرکت کردند.

از این تعداد ، حدود 43٪ ریاضی دانان داوطلب و 33٪ داوطلبان شیمی تجربی ، درصد منفی دریافت کردند.

بعلاوه ، فقط 1٪ داوطلبان در هر دو زمینه توانستند بیش از 50٪ را استخدام کنند ، یعنی در پاسخ به نصف سالاد.

آخرین آمار مربوط به 100 مسابقه و فقط 1 نفر در گروه ریاضی است و هیچ یک از گروه های آزمایشی نتوانسته اند به 100٪ برسند.

مقایسه کنید اگر به هیچ سوال شیمی پاسخ ندهید ، چند درصد از شرکت کنندگان را قبول می کنید؟

اگر به نیمی از سوالات پاسخ دهید ، یکی از 1٪ شرکت کنندگان در رشته خود خواهید بود ، به این معنی که در بهترین دانشگاه پذیرفته می شوید و بهترین صندلی را کسب می کنید.

 

معرفی کامل پکیج جامع شیمی حرف آخر:

برای اولین بار در کشور دکتر غلام حسین شیروانی روش جدید آموزش شیمی را در کنکور ابداع و محصول خود را به نام آموزش شیمی تجسمی به ثبت رساند. در این روش هیچ روش خسته کننده و خسته کننده ای برای آموزش شیمی وجود ندارد ، اما تمام محتوای بصری با تصاویر تکمیل می شود ، که به داوطلبان اجازه می دهد تا به راحتی کل موضوع را یاد بگیرند. در این بسته از مدل سازی نیز استفاده شده است. فقط می تواند برای حل تمام مشکلات منابع استفاده شود.

ویژگی های تدریس استاد شیروانی در پکیج جامع شیمی حرف آخر:

شهودی که در بالا ذکر شد. بگذارید اکنون در مورد موضع میانه بحث کنیم. در این محصول کلیه مباحث در یک مدل آموزش داده می شود. به عنوان مثال ، حدود 50٪ از تست های مسئله در بخش مسئله است. در کتاب درسی ، ده ها فرمول آموزش داده شد ، اما در مقاله قبلی ، تمام مسائل شیمی فقط سه مدل از جمله

حالت A-X ، حالت مولار ظرفیت و ضریب ، حالت محلول = حلال + محلول

استفاده از این سه مدل می تواند تمام مشکلات شیمیایی را حل کند. در قسمت های دیگر ، به ویژه در فصل 2 ، فقط مدل Z برای آموزش مفهوم شیمی دوازدهم ، یعنی کل فصل الکتروشیمی ، که یکی از سنگین ترین تست های شیمی در کنکور است ، و مدل Z استفاده می شود. همه مشکلات سنگین را حل کرد. .

در ادامه می توانید مقاله و توضیحات مربوط برنامه 1000 حرف آخر را هم مشاهده کنید.

پکیج شیمی جامع حرف آخر مناسب چه افرادی است ؟

با داشتن مدرک کارشناسی ارشد و سبک نقاشی منحصر به فرد ، هر کسی با هر سطح شیمی می تواند بیشترین بهره را از این محصول ببرد ، اما برای استفاده بیشتر از این محصول ، مشاور مربوطه باید این مباحث را مطالعه کند. داوطلب را کاملاً آموزش دهید تا بتواند در کمترین زمان به بازدهی کامل برسد.

تفاوت بارز مفاهیم شیمی حرف آخر با سایر منابع آموزشی

فصل دوم شیمی ، ماهیت آن تقریبا نادیده گرفته شده است ، آزمایش نشده است و هیچ گونه ماده آموزشی یا کتابی در نظر گرفته نشده است. اما در بسته شیمیایی دوم ، مقاله قبلی نیازی به نگه داشتن هیچ منبعی ندارد و در این دو فصل ، تمام مفاهیم کامل ، به ویژه نکات پس از بازرسی دقیق برای جلوگیری از استفاده از آنها ، معرفی شده است. دیگر ، او مثالها و تمرینات را حل خواهد کرد.

در زمینه پیوندهای یونی و پیوندهای کووالانسی ، آنها بسیار مفهومی هستند و یکی از مهمترین فصل ها در زمینه شیمی هستند ، زیرا برای پاسخ به این س mustال باید کل ساختار در این فصل حفظ شود. . اما در واکنش شیمیایی مفهوم حرف آخر متوجه خواهید شد که دیگر نیازی به حفظ هیچ سازه ای در این فصل نیست ، اما با ارائه یک مدل ساده می توان سخت ترین ساختار را در کمتر از 30 ثانیه حل کرد. . از طرف دیگر ، لوئیس ترکیبی از اسید و باز است. درباره آنها کتابی وجود ندارد اما طراحان کنکور بسیار علاقه مند هستند. این بسته قبلاً مورد بحث قرار گرفت.

 فصل در مورد ترکیبات آلی برای دانشجویان یک چالش محسوب می شود. حجم ترکیبات برای نگهداری بسیار زیاد است ، اما در زمینه شیمی ، مفهوم مایل با طبقه بندی منحصر به فرد ایجاد شده برای ترکیبات آلی شکل می گیرد. تعمیر و نگهداری لازم نیست شما می توانید همه این ترکیبات را یکبار برای همیشه با یک انیمیشن ساده بیاموزید ، زیرا این انیمیشن از دو نیمکره مغز استفاده می کند و تمام مطالب را در نظر می گیرد.
 

برنامۀ مطالعاتی همراه با پکیج های شیمی حرف آخر:

در موسسه آموزشی حرف آخر ، ما داوطلبان را قادر می سازیم تا از هر کیت موجود برای دریافت مشاوره و برنامه رایگان استفاده کنند.

این طرح بر اساس تعیین سطح هر داوطلب انجام می شود ، در طرح ابتدا با توجه به شرایط و ضرایب داوطلبان و اهمیت دوره ، سپس طبق برنامه ، هر روز و مطابق بسته برنامه ، داوطلبان هر هفته آن را دارند مقدار موجود برای مشاهده PAX ، کتابچه های راهنمای کامل و استفاده از کتاب های کار ، و انجام تجزیه و تحلیل دقیق کتاب درسی از زمان امتحان ، ممکن است به داوطلبان برنامه و دوره هایی را در این دوره دسته بندی اختصاص داده شود. . این برنامه استراتژیک به داوطلبان این امکان را می دهد تا بدانند که هفته ای یک بار ، زمان اتمام هر دوره ، زمان شرکت در دوره و دوره و زمان شرکت در آزمون باید همه برنامه های کوتاه مدت را هر روز تنظیم کند. آره. دوره های یادگیری را برای داوطلبان فراهم کنید. در زیر نمونه ای از برنامه است.

در ادامه می توانیداز محصولات حرف آخر هفتم که دارای تخفیف های ویژه به مدت محدود هستند هم مشاهده بکنید.

 

چرا پکیج شیمی جامع حرف آخر انتخاب رتبه برترها است و باید آن را تهیه کرد ؟

به نوبه خود ، بسته شیمی نهایی این مقاله نقش اصلی را در زمینه آموزش کنکور دارد. زیرا این بسته نرم افزاری از نظر قابل درک بودن ، کتابخانه آزمون ، زبان ساده و روان و فشردگی از تمام توابع منابع خوب برخوردار است. از طرف دیگر ، در این بسته اخبار زیادی در مورد فناوری و فرمول ها وجود ندارد ، اما به عنوان چندین مدل جامع که می توانند برای پاسخگویی به تمام سوالات مربوط به هر موضوعی ، اعم از دشوار یا آسان استفاده شوند. ، بدون استثنا ، تنها منبع آموزش بینایی است. در میان محصولات محبوب آموزش فیزیک.

این بسته نرم افزاری همچنین تأثیر قابل توجهی در ترکیب شیمیایی با بالاترین رتبه در سال 1997 داشت ، مانند فاضیه کیفر ، جعفر قرایی در کنکور 57 ، علیرضا رای در 35 ، 59 در آزمایش ، محمدرضا خوشو در 59 و میثم فرهمندی در 39. محل. در این دوره شما به 80 سالگی یا حتی بالای 90 سال رسیده اید.

اگر به دنبال بهترین موضوع آموزش شیمی هستید که بتواند برای حل تمام آزمایشات شیمیایی استفاده کند ، پس بسته بندی شیمیایی جمله آخر مفهوم دوازدهم بهترین انتخاب برای انتخاب منبع خوب برای پاسخگویی به همه انتظارات است.

 

 

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی