موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

امروز می‌خواهم در مورد یک فیلم آموزش ریاضی هفتم فصل اول صحبت کنم که ریاضی به تمام نگرانی های آنها در مورد یادگیری دانش آموزان ریاضیات کلاس هفتم یا حل مسائل و تمرینات از کتاب های ریاضی پایه هفتم می پردازد. اگر فکر می کنید ریاضی هفتم سخت است و برای یادگیری آن باید سخت کار کنید ، پس باید بگویم که تا زمانی که با موسسه حرف آخر آشنا نشدم مثل شما بودم. این مسسه مجموعه مقالاتی را برای آموزش ریاضیات هفتم ، حاوی یک فیلم آموزشی و پاسخ به سوالات  و تمرینات کتاب ، تولید کرده است. با خواندن این مقالات ، هیچ ابهامی در حل تمرین های هفتم یا آموزش ریاضی وجود ندارد.

راهبرد الگویابی

به این ترتیب ، ما سوالات را به صورت کلی تر می پرسیم و با مطالعه موارد کوچکتر ، شروع به حل آنها می کنیم. هنگام حل یک سری مشکلات کوچک ، مدل ارتباطی بین جواب ها را پیدا خواهیم کرد ، که می توانیم جواب نهایی را از آن دریافت کنیم. در ریاضیات ، ما دو مدل عددی و یک مدل هندسی داریم ، یافتن یک مدل ، رابطه و توالی بین توالی عددی و توالی هندسی برای حل مسائل بسیار مفید است. این استراتژی برای مشکلاتی استفاده می شود که الگوی خاصی دارند و مربوط به اعداد هستند.

 

راهبرد حدس و گمان

 

 

ممکن است هیچ روش یا راه حل مستقیمی برای حل مسئله وجود نداشته باشد ، یا پاسخ به آن راهی طولانی و دشوار باشد. می توانید پاسخ های احتمالی یک سوال را به روشی منطقی و منظم حدس بزنید ، سپس فرضیه را بر اساس شرایط مشخص شده در سوال محک بزنید ، آن را بر اساس نتیجه تصحیح کرده و فرضیه بعدی را با جمع و تفریق تعیین کنید. از راهکارها و تکنیک ها برای نزدیک شدن به جواب استفاده کنید. در ادامه می تونید پکیج های جامع حرف آخر رو هم مشاهده بکنید که فقط به مدت محدود دارای تخفیف های عالی برخوردار هستند.

راهبرد زیرمسئله

 

این روش معمولاً برای تبدیل یک سوال پیچیده به چند سوال ساده و پاسخ دادن به آنها به ترتیب استفاده می شود. اگر ترتیب مشکلات را به درستی تشخیص دهیم ، در این صورت حل هر زیر مسئله به حل مسئله بعدی کمک می کند و با حل این مشکلات جواب اصلی را خواهیم گرفت. در عین حال ، گاهی اوقات با مشکلات زیادی روبرو می شویم و برای یافتن پاسخی سریع و تقریبی ، بسیاری از مشکلات را تعمیم و حل می کنیم.

 

استراتژی ترسیم شکل

در این ویدیو ، ما در مورد چگونگی ترسیم اشکال و چگونگی حل آسان مشکلات صحبت کردیم. بنابراین ، نیازی به نوشتن عملیات و محاسبات ریاضی ندارید. البته گاهی اوقات تصویر ذهنی می تواند به شما کمک کند. از این استراتژی می توان برای عملیاتی مانند هندسه ، حرکت و مقایسه طول استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات ترسیم اشکال اولین استراتژی برای تفکر و شروع راه حل است ، اما در ادامه روش های دیگری مورد نیاز است. به جواب نهایی برسید

 

راهبرد حذف حالت‌های نامطلوب

گاهی اوقات ما می توانیم چندین راه حل برای مشکل پس از دیدن پیام بنویسیم. به عبارت دیگر ، ما از یک استراتژی مدل سازی برای شناسایی همه راه حل های ممکن استفاده می کنیم و سپس ، به دلیل برخی شرایط و اطلاعات دیگر ، مجبور به حذف برخی راه حل ها برای حذف راه حل ها یا موقعیت های غیر ضروری هستیم. میگویند. این استراتژی معمولاً در صورت تحقق چندین شرط مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه می توانید پکیج های زبان انگلیسی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید.

 

راهبرد حل مسئله ساده‌تر

این استراتژی در فصل اول فیلم ریاضی کلاس هفتم مورد بحث قرار گرفت و این یک روش ساده برای حل مسئله ای است که کار ما را ساده می کند و هزینه ساده سازی را سرعت می بخشد. اصولاً با استفاده از این استراتژی ، شما از زاویه دیگری به مسئله نگاه می کنید و ایده های مختلفی برای حل مسئله ارائه می دهید. در این استراتژی می توانید از اعداد ساده یا گرد استفاده کنید تا زمان محاسبه را کمی کاهش دهید.

در این مقاله ، من فقط بخشی از مقاله اصلی را ارائه داده ام تا از غنای آن و مفید بودن آن مطلع شوم. پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فصل اول و هفتم این سریال به وب سایت اصلی موسسه مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۷/۰۸
  • حرف آخر منتظری

تکنیک های حل ریاضی هفتم

ریاضی هفتم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی