موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

من جدول زمانی آزمون را رعایت نکردم اما از جدول زمانی عقب هستم!

هر کاری که می کنم ، نمی توانم برنامه آزمون را برآورده کنم!

 

ما بسیاری از جملات فوق را شنیده ایم که توسط معدنچیان استفاده می شود. شاید شما یکی از افرادی باشید که به هر دری می کوبید ، اما نمی توانید در برنامه تست شرکت کنید. این معمولاً بیشتر در مورد دانش آموزان در مدرسه و کسانی که در دوره های متعدد استخراج شرکت کرده اند بیشتر است. البته ممکن است شما فارغ التحصیل باشید. گرچه 10 ساعت در روز درس می خوانید ، اما هنوز برنامه امتحان را شرکت نکرده اید. این خیلی تعجب آور نیست ، به دلایل زیادی!

 

بیشتر دانشجویان با این وضعیت روبرو می شوند. شما نمی دانید چه کاری باید انجام دهید! دوره های ناتمام و خوانده نشده زیادی پیش روی شماست ، شما کارهای عقب مانده زیادی دارید و این مشکل آنچنان شما را آزار می دهد که حتی هیچ اقدامی انجام نمی دهید و دچار هرج و مرج و فلج فلج می شوید!

 

اگر این مشکل شماست ، حتماً مطالعه این مقاله را از سایت دانشجویان ایرانی شروع کنید:

 

از زمان مرده خود استفاده کنید

همه ما اگر کمی به زمانی که هر روز می گذرانیم بیندیشیم ، درمی یابیم که فقط زمان بیهوده ای را سپری می کنیم. شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. به عنوان مثال ، در راه رفتن و بازگشت به مدرسه ، زنگ های جالبی را از دست خواهید داد ، منتظر قرار پزشک یا آمدن میهمانان خواهید ماند و هنوز وقت زیادی وجود دارد.

 

ابزار یادگیری در مشکل ممکن است فقط یک صفحه یادگیری کوچک باشد: هنگام جمع بندی یک صفحه یادگیری کوچک تهیه کنید ، که در صورت لزوم می تواند جایگزین کتاب شود ، که برای شما مفید است.

 

از فلش کارت ها کمک بگیرید: در مواقع اضطراری می توانید از مرتبا که برای مرور سریع آماده شده استفاده کنید. با استفاده از این روش می توانید از زمان بی فایده به طور موثر استفاده کنید. از آنجا که مطالب خلاصه و بررسی شد ، بی حوصلگی ناشی از انتظار جای خود را به نشاط و شادی داد.

 

توصیه می کنیم برای بازیابی زمان بی فایده از روش های زیر استفاده کنید:

 

به دوره های عمومی توجه کنید ، زیرا در همه جا می توانید مطالب حفظی را بخوانید. این باعث می شود در دوره های خاص وقت صرفه جویی کنید. به عنوان مثال ، کلمات پایان کتاب ادبیات تاریخ ادبیات و ادبیات ، کلمات انگلیسی و عربی ، کتاب مقدس مذهبی و زندگی ، نکات قوانین ترجمه عربی

 

برای دوره های خاص ، لطفاً از استفاده از جدول تناوبی ، مطالعه خلاصه مقالات فیزیک و فرمول های آن و خلاصه مقالات زیست شناسی که شامل مفاهیم و نکات سنتز هستند ، خودداری کنید یا دوره های شیمی (اکتشافات ، نام دانشمندان و غیره) را بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی