موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

از چی میخوایم صحبت کنیم؟

فیزیک یکی از درسی است که خواهید آموخت و یاد خواهید گرفت. تکلیف اکثر معدنچیان با چنین آموزشی درک نشده است. شخص نمی داند که چگونه این درس را با عشق دوست داشته باشد و همیشه بگذارید این درس متفاوت باشد. فیزیک افراد را با چیزهایی مانند مغناطیس جادو می کند ، یا یاهو با حرکت و پویایی زهره را ترک می کند. اما هرچه باشد ، می تواند شیرین باشد. فیزیک می تواند مانند رنگ کمونی باشد که در تقاطع آسمان بارانی و خورشید در مقابل ما ظاهر می شود. فیزیک می تواند ترسناک باشد ، مانند بوی بهار نارنج در یک شب تاریک. شما باید بدانید که چه می خواهید ، یعنی واقعاً باید بدانید که چه می خواهید و چه شرایط جسمی می تواند به شما کمک کند. اما مطمئن باشید ، ممکن است در ابتدا از روبرو شدن با آن خجالت بکشید ، یا احساس مثبتی نداشته باشید ، اما هرچه جلوتر می روید ، لحظه های بیشتری را خواهید دید.

 

قبل از همه شروع کن

 

به یاد دارم وقتی در حال ورود به کنکور بودم ، مشاورم که اتفاقاً یکی از مشهورترین مشاوران تهران بود ، درباره تأثیر مطالعه قبلی بر من و بقیه دانش آموزان صحبت های زیادی کرد. با خواندن روزنامه می توانید اصل این کلمات را بهتر درک کنید. اما نه تنها من ، بلکه هیچ یک از بچه های کلاس این کلمات را نشنیدند. اما یک روز ، قبل از تدریس معلم ، من به طور تصادفی در مورد ارتعاشات جسمی مطالعه کردم. در آن زمان ، من نمی خواستم این کار را انجام دهم ، اما برای اینکه خودم را خجالت نکشم ، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. با خیال راحت می توانم بگویم ، بر خلاف انتظار من ، نتیجه عالی بود. از آنجا که بیشتر دروس فیزیک در هنگام خواب شبیه شعر بود ، من علاقه زیادی به این مبحث پیدا کردم. این اولین باری بود که مشتاقانه جواب سوال امتحان معلم کلاس را می دادم. نه اینکه 15 دقیقه پیش خواندنش را تمام کردم. بلکه تا حدی که وقتی معلم تدریس می کرد ، به نظر می رسید که او از قبل موضوع را می دانسته است و این موضوع جدیدی برای من نبود. علاقه ای به تاریخ نداشتم.

این مثل این است که من و اسکان مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسیم. احتمالاً از بسیاری از افراد شنیده اید که خواندن مباحث جدید می تواند تفاوت زیادی در روند یادگیری ایجاد کند. این واقعاً درست است. یک بار امتحان کنید ، هیچ شرایط خاصی برای این کار لازم نیست. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کتاب درسی فیزیک و 15 دقیقه برای خواندن موضوع جدیدی است که هنوز تدریس نشده است.

 

اصل داستان

 

در پاراگراف های قبلی ، ما در مورد اهمیت مطالعه قبل از تدریس معلم و اهمیت آموزش کلاس صحبت کردیم. وقت آن است که آن را رها کرده و حرکت کنیم. وقتی به خانه می آیید و خود را تازه می کنید ، این بهترین فرصت برای تسلط بر آنچه امروز آموخته اید است. این امر مستلزم نگاهی گذرا به کتاب راهنما و کتاب درسی معلم است.

البته خیلی طول نخواهد کشید ، زیرا شما همزمان یاد می گیرید و تدریس می کنید. پس از مطالعه مشکل کلی ، باید زن را معاینه کنید. امتحانات جهانی ممکن است مهمترین منبع شما باشد ، اما نباید از اهمیت نوشتن امتحانات با ایده های جدید غافل شد. به یاد داشته باشید که این آزمون ها آموزشی است و هدف ما از شرکت در این آزمون ها آشنایی با انواع مختلف آزمون ها است و ما قصد داریم جنبه های مختلف هر مبحث را به طور دقیق بررسی کنیم. برای اینکه یک خانم بتواند مدرک کارشناسی ارشد را بدست آورد ، باید تعداد کافی آزمون را پشت سر بگذارد.

وقتی اشاره می کنیم که شما نیاز به انجام تست های زیادی دارید ، منظور ما دقیقاً این است که شما در حال پاسخ دادن به تست هایی در مورد یک موضوع خاص ، به ویژه در یک موضوع جهانی هستید ، تا حدی که دلیل توسعه هر آزمون نیز شما می دانید. نحوه پاسخگویی به آزمون محدودیتی ندارد. شما باید 10 بار به آزمون پاسخ دهید. توانایی شما باید به گونه ای باشد که با دیدن چهره هر آزمون در این زمینه ، به سرعت راه حلی پیدا کنید که به شما امکان دهد پاسخ صحیح را دریافت کنید.

لطفا از آزمون نترسید ، نگران نباشید ، 30 دقیقه وقت بگذارید و آن را حل کنید. اگر جواب تست را اشتباه داده اید ، به درستی به صفحه پاسخ نروید. ابتدا همه راه حل های ممکن را امتحان کنید و اگر هنوز پاسخی دریافت نکرده اید ، پاسخ را با دقت بخوانید تا راه حل را ببینید.

اگر در مورد یک موضوع خاص احساس ضعف می کنید ، سعی کنید یک برنامه مطالعه برای آن موضوع تهیه کنید. به عنوان مثال ، با انجام 3-5 تست در شب در مورد موضوعی مانند حرکت ، می توانید مهارت کافی را در یک ماه بدست آورید. حتماً این روش را برای موضوعاتی که در موضوعات مختلف ضعیف هستید امتحان کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی