موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

موسسه حرف آخر

آموزش کنکور با انیمیشن و تصویرسازی

در مقاله نحوه مطالعه زیست حرف آخر ، ما قصد داریم در مورد چگونگی مطالعه در آزمون ورودی زیست صحبت کنیم ، با توجه به اینکه تأثیر زیست شناسی در کسی پنهان نیست و ما حتی یک مقاله اساسی در این زمینه برای شما نوشتیم. کنکور زیست شناسی درسی است که می توان گفت رمز موفقیت در رشته تجربی است.

با توجه به اینکه کلیه داوطلبان رشته تجربی با ضریب 12 در کنکور از اهمیت این دوره کاملاً آگاه هستند ، بنابراین در برنامه تحصیلی خود زمان خاصی را برای این دوره در نظر می گیرند و سعی می کنند این کار را انجام دهند البته بهترین شکل ممکن را مطالعه کنید

 

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا بیشتر داوطلبان آزمایشی با وجود صرف وقت و تلاش زیاد برای مطالعه این دوره ، در این دوره به نتیجه مطلوب نمی رسند؟ یعنی نمی توانند سطح و درصد لازم را برای رشته مورد نظر از این دوره کسب کنند؟

 

آمار به دست آمده از نتایج کنکور سراسری نیز این موضوع را اثبات می کند ، تا جایی که هر ساله تنها 7 درصد داوطلبان این دوره موفق به کسب بیش از 50 درصد می شوند ، در حالی که به دلیل رقابت شدید در کنکورهای اخیر ، فقط داوطلبان می توانند در رشته پزشکی تحصیل کنند که در این رقابت توانسته اند به بیش از 80 درصد برسند.

 

چگونه کنکور را بخوانیم؟

نحوه خواندن کنکور Bio

با توجه به تجزیه و تحلیل طراحی آزمون ملی سوالات ، کاملاً واضح است که این دوره با ماهیت حفظی - مفهومی ، بالاترین مقدار سوالات ترکیبی را در بین منابع آزمون ملی دارد.

در کنکورهای اخیر ما سوالات را با ضریب دشواری بالا و بسیار مفهومی در این دوره دیده ایم ، سطح سوالات ، به ویژه در کنکور 95 تا کنون ، آنقدر پیشرفت کرده است که حتی یک یا دو سوال زیست شناسی با اطلاعات یک دانشجوی پزشکی می تواند پاسخ دهد و این نشان می دهد که تنها داوطلبان می توانند در این مسابقه موفق شوند اگر مفهوم آموزش دیده ای از خواندن داشته باشند که در نهایت می تواند به قدرت خواندن ترکیبی برسد.

 

نتیجه گیری: بنابراین می توان نتیجه گرفت که در روش مطالعه برای کنکور ، روش یادگیری روش مطالعه این دوره بسیار مهمتر از خود مطالعه و نیاز به مطالعه عمیق ، خواندن مفهومی و خواندن ترکیبی در این است البته کاملا احساس می شود

 

در ادامه می توانید بودجه بندی زیست کنکور را هم مطالعه کنید.

روش مطالعه آزمون ورودی زیستی:

اگر رشته پزشکی رویای شماست ، خواندن این مقاله برای شما واجب است ، کمتر از 10 دقیقه وقت بگذارید و این مقاله را بخوانید ، و این بار یاد بگیرید که چگونه برای کنکور مطالعه کنید به روشی کاملا متفاوت از زبان یکی از پروفسور شعبانی برجسته ترین اساتید زیست شناسی در کشور.

 

صحیح ترین روش مطالعه برای کنکور را اینجا بخوانید:

صحیح ترین روش مطالعه کنکور زیست

قبل از اینکه بخواهید نحوه مطالعه برای کنکور را به هر روشی بفهمید ، ابتدا باید سه نکته مهم و اساسی را در بالای کار خود قرار دهید:

 

یک منبع آموزشی جامع را انتخاب کنید که به گونه ای نوشته شده باشد که:

الف- خواندن مفهوم و سرانجام ترکیب بندی را به خوبی آموزش داده است.

ب- روش آموزش باید به گونه ای باشد که باعث اتلاف وقت شما نشود.

ج- 100٪ پوشش مطالب کتاب درسی را دارد.

د- منبع کاملی برای آزمایش زنان باشد.

توجه داشته باشید که در سیستم آموزش مدارس ، شرایط به گونه ای نیست که معلمان وقت داشته باشند تا روش یادگیری مفهومی را کاملاً در اختیار دانش آموز قرار دهند و در تست زدن به آنها تسلط کامل داشته باشند ، بنابراین یک منبع کمک وجود دارد. آموزش قطعاً لازم است.

 

یادداشت مهم!!! در زیست شناسی ، منبع و مرجع اصلی ما مطالعه کتاب درسی است و تأکید ما بر منابع کمک آموزشی این است که از آن استفاده کامل کنیم تا در نهایت بتوانیم کتاب را به صورت کاملاً مفهومی به صورت سطر به سطر تجزیه و تحلیل کنیم. انجام دادن.

در ادامه می توانید مقاله بهترین مدرس زیست کنکور را هم مطالعه کنید.

یادگیری م ofثر زیست شناسی به مطالعه گام به گام مطالب نیاز دارد و به همین دلیل شما باید مواد اولیه را که برای درک سایر مطالب پیش شرط است اولویت بندی کنید و به خوبی یاد بگیرید ، سپس به سراغ سایر مطالب که مربوط به مواد اصلی است بروید .

حجم زیاد و تنوع محتوای حفظی و ترکیبی یادگیری این دوره را بسیار ناپایدار کرده است ، بنابراین نکته بسیار مهمی که هنگام مطالعه این دوره باید در نظر گرفت مرور مداوم است.

در ادامه می توانید مقاله مهمترین فصل های زیست برای کنکور را هم مطالعه کنید.

 

3 اصل مهم و اساسی در روش مطالعه کنکور:

عمیق خواندن

خواندن مفهومی

خواندن ترکیبی

به منظور مطالعه دقیق و صحیح زیست شناسی ، یادگیری عمیق و مفهومی زیست شناسی نیز مثر است.

 

قبل از این ، مطالعه عمیقی در مورد حجم مطالعه شده در این درس وارد کنید. ابتدا پیش خوانی این جلد را داشته باشید. بهتر است یک تیتر خوانی داشته باشید ، به این معنی که باید سرفصل ها و پاراگرافهای آن را به طور خلاصه مطالعه کنید تا متن صحیح متن را تصحیح کنید. سپس بیاموزید و سوالی بپرسید که باعث افزایش کنجکاوی و انگیزه شما برای یادگیری شود ، که به نوبه خود باعث افزایش دقت ، تمرکز و یادگیری آسان می شود.

 

اکنون ، برای خواندن عمیق مبحث این درس ، در این مرحله ، باید سطر به سطر مباحث و مباحث مربوط به مطالعه را بخوانید ، یعنی (بیشتر بدانید - پاورقی ها - حاشیه ها ، شکل ها) توجه !!! شاید این عناوین موضوع پروژه باشد. این یک سوال نیست ، اما به شما در درک بهتر مطالب کمک می کند).

 

توجه !!! پس از مطالعه عمیق ، باید شروع به جمع بندی و یادداشت برداری کنید. این به شما کمک می کند تا اهمیت نسبی هر نقطه را درک کنید.

در یادداشت برداری از درک مطلب ، باید کلمات یا عبارات کلیدی و محتوای اصلی موضوع مورد مطالعه را انتخاب کنید ، مهمترین مزیت این امر این است که به شما کمک می کند محتوای مهم یک درس را استخراج کنید تا در Re -هر بار که وقت زیادی را صرف این کار می کنید کل درس را بخوانید.

در ادامه می توانید محصولات زیست حرف آخر را با تخفیف ویژه مشاهده و تهیه نمایید.

  • ۹۹/۱۲/۲۲
  • حرف آخر منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی